کد خبر : 1783545 | 11 مهر 1400 ساعت 22:03 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه شکست‌ناپذیری یاران اللهیار و شهاب؛

صیادمنش گل ساخت، زوریا لوهانسک برد

زوریا لوهانسک با پاس گل اللهیار صیادمنش در دیدار مقابل دسنا به برتری رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی‌های هفته دهم لیگ برتر اوکراین، تیم فوتبال زوریا لوهانسک در حالی که مثل دیدارهای قبل اللهیار صیادمنش را در ترکیب و شهاب زاهدی را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز(به وقت ایران) در استادیوم اسلاووتچی آرنا مقابل دسنا رده هفتمی رفت.

 

 

1650583

 

 

اولین موقعیت جدی زوریا لوهانسک در دقیقه ۷ روی پاس در عمق اللهیار صیادمنش شکل گرفت، اما خطای مدافع دسنا روی مهاجم زوریا موجب شد تا داور اعلام پنالتی کند؛ فرصتی که سرگی بولتسا نتوانست از آن بهره ببرد و پنالتی او هدر رفت.

 

اللهیار صیادمنش در دقیقه ۱۹ صاحب یک موقعیت خوب در محوطه جریمه دسنا شد، اما پس از اینکه سه مدافع حریف ب سمت او آمدند، پاس رو به عقب داد تا بولتسا پنالتی خراب کرده را جبران کند و گل اول بازی را به ثمر رساند.

 

 

1650584

 

 

زوریا لوهانسک در نیمه دوم هم یک بار دیگر دروازه دسنا را باز کرد و در نهایت به پیروزی ۲ بر صفر خانگی مقابل حریف خود دست یافت و با سومین برد متوالی ۲۰ امتیازی شد تا در رده چهارم جدول لیگ برتر اوکراین قرار بگیرد.

 

شهاب زاهدی در جریان دیدار مقابل دسنا از دقیقه ۷۶ وارد زمین شد و بازی شماره ۹ خود در این فصل را انجام داد و اللهیار صیادمنش هم در روزی که دومین پاس گل فصل خود را ثبت کرد، به همین تعداد از بازی در لیگ برتر اوکراین رسید.

دیدگاه‌ها