کد خبر : 1783578 | 12 مهر 1400 ساعت 09:16 | 16.6K بازدید | 3 دیدگاه

سرمربی زنیت: گل سردار آزمون درست بود

شب گذشته زنیت در هفته دهم لیگ برتر روسیه و در برابر سوچی با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

سرمربی زنیت: گل سردار آزمون درست بود  

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک دلیل اصلی شکست زنیت در این بازی تصمیم داور در دقیقه 40 بازی بود که گل سردار آزمون را مردود و به دلیل برخورد او با دروازه بان حریف رای به اخراج مهاجم تیم ملی فوتبال ایران داد. 

 

سماک سرمربی تیم زنیت در مورد این تصمیم می گوید:« اگر درباره گلی که داور مردود اعلام کرد صحبت کنیم باید بگویم به نظرم سردار مانعی برای دروازه بان در مهار توپ نبود. وقتی آزمون با دروازه‌بان برخورد کرد توپ از خط دروازه عبور کرده بود و این برخورد هیچ تاثیری روی به ثمر رسیدن گل نداشت. درباره قضاوت داوران در لیگ برتر روسیه صحبت هایی زیادی می شود. بیایید سکوت کنم و چیزی نگویم تا اهل فن درباره این موضوعات صحبت کنند و با این موضوعات برخورد کنند.»

 

با وجود این شکست تیم زنیت با 23 امتیاز و 4 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول رده بندی لیگ برتر روسیه قرار دارد؛ جالب است بدانید زنیت با 22 گل زده تهاجمی ترین تیم لیگ برتر روسیه به حساب می آید. سردار آزمون در این بازی در ترکیب ثابت زنیت به میدان آمد و خوشبختانه در آستانه بازی با امارات و کره جنوبی مشخص شد که به طور کامل از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده است. او از روسیه راهی امارات می شود تا در اردوی تیم ملی حاضر شود. تیم ملی روز 15 مهر در دوبی به مصاف تیم ملی امارات می رود و 5 روز بعد از این بازی در تهران میزبان تیم کره جنوبی خواهد بود.

دیدگاه‌ها