کد خبر : 1783586 | 12 مهر 1400 ساعت 10:04 | 36.2K بازدید | 53 دیدگاه

فن‌دایک: از نظر من مسی بهترین بازیکن جهان است

ویرژیل فن دایک، ستاره لیورپول، از بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، بازیکن آرژانتینی را به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب می‌کند.

فن‌دایک: از نظر من مسی بهترین بازیکن جهان است

به گزارش "ورزش سه"، این دو فوق ستاره فوتبال جهان در تابستان امسال از تیم‌های خود جدا شدند و به لیگ‌های دیگر پیوستند تا دو انتقال پر سروصدا و پر حاشیه پنجره نقل و  انتقالات تابستانی را رقم زده باشند.

 کریستیانو رونالدو یوونتوس را ترک کرد تا پس از 12 سال دوری بار دیگر پیراهن منچستریونایتد را بر تن کرده و در لیگ برتر انگلیس توپ بزند. از سوی دیگر لیونل مسی نیز به دلیل مشکلات مالی باشگاه اسپانیایی به دوران طولانی حضور در بارسا خاتمه داد و با ترک نوکمپ، پیراهن پاری سن ژرمن را بر تن کرد.

در طول این سال‌ها همیشه بحث انتخاب یکی از بین این دو نفر به عنوان بهترین بازیکن جهان داغ بوده است. دو فوق ستاره‌ای که مجموعا 11 توپ طلا کسب کرده‌ و جام‌های بی‌شماری نیز در ویترین افتخارات‌شان دیده می‌شود.

 

1650692

 

ویرژیل فن دایک با پیراهن لیورپول در برابر هر دوی این بازیکنان به میدان رفته و در پاسخ به این سوال که بازی برابر کدام یک از آنها برای او سخت‌تر بوده گفت:« باید بگویم لیونل مسی، او هنوز بهترین بازیکن دنیا است. او و کریستیانو رونالدو در طول یک دهه گذشته آماری غیرعادی از خود به ثبت رسانده‌اند و دستاوردهای‌شان باورنکردنی بوده است. اما من در این مورد مسی را انتخاب خواهم کرد، ما شب سختی را در بارسلونا در سال 2019 با هم سپری کردیم

اشاره این مدافع هلندی به دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان است. بازی که در نوکمپ برگزار شد و بارسلونا موفق شد با سه گل برابر لیورپول به پیروزی برسد. هرچند در نهایت و در بازی برگشت این شاگردان کلوپ بودند که با کامبکی باورنکردنی با چهار گل بارسا را در هم کوبیده و به فینال لیگ قهرمانان صعود کردند.َ

دیدگاه‌ها