کد خبر : 1783661 | 12 مهر 1400 ساعت 15:34 | 35.1K بازدید | 16 دیدگاه

در کنار بزرگان و پیشکسوتان فوتبال ایران؛

ناصر حجازی در گالای ایرانی با استایل خاص (عکس)

سبک لباس پوشیدن اسطوره فوتبال ایران و باشگاه استقلال در مراسم انتخاب‌ ترین‌های فوتبال در سال 1382 مورد توجه ویژه هواداران فوتبال قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته در خبری با عنوان گالای فوتبال ایران و چهره‌هایی که باورتان نمی‌شود، خاطره‌بازی داشتیم از مراسمی که ستارگان پرشمار فوتبال ایران در آن حضور داشتند و هدف، انتخاب چهره‌های برتر سال فوتبال ایران در سال 1382 بود؛ مراسمی که با همکاری روزنامه جهان فوتبال، خبرگزاری ایپنا و شبکه خبر تدارک دیده شده بود و این خبر نیز مورد توجه ویژه مخاطبان قرار گرفت.

 

شاید سبک و سیاق لباس پوشیدن ناصر حجازی اسطوره فوتبال ایران و باشگاه استقلال در این مراسم در کنار حسین کلانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و بورا میلوتینوویچ سرمربی سابق تیم ملی که هر سه کروات‌پوش در مراسم حاضر شده بودند، را بتوان از نکات جالب‌توجه این مراسم دانست.

 

قاب‌هایی از ناصر حجازی در کنار پیشکسوتانی چون همایون بهزادی و البته مهدی تاج که در آن مقطع رئیس هیات مدیره سپاهان بود و وینگو بگوویچ که از مردان خارجی باسابقه در فوتبال ایران به شمار می‌آید؛ حجازی هم‌چنین گپ و گفت صمیمی در حاشیه برگزاری مراسم ترین‌های فوتبال ایران با مصطفی آجورلو مدیرعامل این روزهای باشگاه استقلال و مدیرعامل باشگاه پاس و خبرگزاری ایپنا در آن زمان داشت.

 

 

 

 

 

 

 

شاید فقدان ناصر حجازی در یک دهه گذشته فوتبال ایران، یکی از اتفاقات تلخی بود که سخت می‌توان آن را باور داشت؛ هم‌چنین همایون بهزادی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که جای او هم در این روزهای فوتبال ایران حسابی خالی است. روحشان شاد و یادشان گرامی.

دیدگاه‌ها