کد خبر : 1783662 | 12 مهر 1400 ساعت 15:46 | 20.3K بازدید | 8 دیدگاه

برای مردم تا آخرین نفس می جنگم

یزدانی :گریه من برای شرمنده نشدنم جلوی مردم بود

حسن یزدانی ستاره کشتی ایران بعد از شکست دیوید تیلور با انتشار پستی به مردم ایران قول داد تا توان دارد برای شادی دل آنها می جنگد.

یزدانی :گریه من برای شرمنده نشدنم جلوی مردم بود

به گزارش "ورزش سه "، ستاره پرفروغ کشتی ایران در سالهای اخیر بالاخره طلسم تیلور را شکست و موفق شد حریف قدرتمند خود را در فینال رقابت های جهانی اسلو در نروژ شکست دهد. نبرد این دو و  واکنشهای یزدانی بعد از سوت پایانی داور اشک شوق مردم ایران را جاری کرد تا مردم ایران شبی فراموش نشدنی را سپری کنند.


یزدانی که چند ماه مانده به رقابتهای المپیک برای تمرکز بیشتر از شبکه های مجازی خداحافظی کرده بود و بعد از فینال المپیک از مردم ایران با انتشار پستی عذر خواهی کرده بود، دقایقی قبل با انتشار پستی از دل مشغولی هایش بابت شرمندگی جلوی مردم گفت. او خود را خوشحال از شادی مردم اعلام کرد و اشک شوقش بابت این بود که شرمنده مردم نشده است و قول داد برای خوشحالی آنها با تمام توان در رقابتهای آینده خود می جنگد. یزدانی در پیام خود نوشت:


سلام مردم عزیز و نازنین ایران
دیشب بعد از پایان کشتی،اشک شوق من برای قهرمانی جهان و مدال طلا نبود،بلکه خوشحال بودم که شرمنده شما عزیزان نشدم، و خوب می دانم چقدر منتظر پیروزی فرزند کوچک خودتان بودید.
محبت،دلگرمی و دعای خیرتان توان بازوان من روی تشک شده بود.
لطف خداوند و همراهی شما در تمام این سالها لحظات بسیار سخت را برای من
آسان کرده و افتخار من تنها شاد کردن دل شما عزیزان است.
صمیمانه از محبت شما مردم بزرگوار ،همشهریهای خوبم و تمام دوستان عزیزم که لطفتان با پیام هایی پر از مهر شامل حال من شده سپاسگزارم.
دوستتان دارم و تا توان دارم برای شادی دل شما می جنگم.

 

1650836

دیدگاه‌ها