کد خبر : 1783682 | 12 مهر 1400 ساعت 16:56 | 16.5K بازدید | 3 دیدگاه

خبری که در ترافیک کشتی جا ماند؛

لحظه ماندگار برای ورزش زنان ایران (عکس)

در شبی که کشتی ایران با 2 طلا و 4 فینالیست، رویایی ظاهر شد، یک بانوی ایران با حضور در کوبل داوری جام جهانی فوتسال تاریخ ساز شد.

به گزارش "ورزش سه"، روز یکشنبه یکی از به یادماندنی ترین روزهای ورزش ایران طی سال های اخیر بود؛ کشتی آزاد ایران در این روز با 2 طلا و 4 فینالیست در قهرمانی جهان غوغا به پا کرد. شکسته شدن طلسم تیلور توسط یزدانی و کسب طلای سنگین وزن توسط زارع پس از بیش از سه دهه، همه نگاه ها را به سمت کشتی معطوف کرد اما در همین روز شاهد حضور یک بانوی ایرانی در کوبل داور جام جهانی فوتسال بودیم.

 

گلاره ناظمی داور بانوی کشورمان که به همراه ابراهیم مهرابی افشار راهی جام‌جهانی شده بود، پس از قضاوت های کم نقص در مرحله گروهی و حذفی سرانجام در فینال این جام نیز در کوبل داوری قرار گرفت تا صاحب یک افتخار بزرگ شود. تاکنون در تاریخ فوتسال ایران داوری از کشورمان دیدار فینال جام جهانی رشته را قضاوت نکرده بود.

 

1650862

 

1650864

 

1650863

 

ناظمی شب گذشته و در حالی که ترافیک موفقیت های کشتی همه توجهات را به آن سمت معطوف کرده بود، به عنوان وقت نگاه دار در فینال پرتغال و آرژانتین حضور یافت و نام خود را در تاریخ ورزش زنان ایران جاودانه کرد.  او در پایان مسابقه نیز یادبود ویژه قضاوت در فینال را از رئیس فیفا دریافت کرد.

دیدگاه‌ها