کد خبر : 1783715 | 12 مهر 1400 ساعت 18:53 | 37.5K بازدید | 0 دیدگاه

بغض منصور برزگر پس از پیروزی حسن یزدانی

منصور برزگر پیروزی حسن یزدانی را شیرین‌ترین بردی که در زندگی‌اش دیده است می‌داند.

بغض منصور برزگر پس از پیروزی حسن یزدانی

به گزارش "ورزش سه"، منصور برزگر، سرمربی سابق تیم ملی کشتی ایران شب گذشته پس از پیروزی حسن یزدانی با شور و شعف خاصی با یک برنامه رادیویی گفت و گو کرد. او گفت: این برد نه به خطر طلا شیرین بود بلکه این یک مسئله انتقامی بود و ما سه بار به او باخته بودیم و فقط به خاطر اشتباهات این اتفاق افتاده بود. حسن یک سر و گردن و از او بالاتر است و تیلور هربار با مسائل حاشیه‌ای پیروز می‌شد و به همه ایرانی‌ها به خصوص جویبار تبریک می‌گویم. امیدوارم رکورد تختی را بشکند و همینطور در المپیک پاریس طلا بگیرد. همه کشتی یک طرف و این یک کشتی یک طرف؛ من الان رفته بودم بیرون و راجع به این کشتی با من صحبت می‌کردند و در تمام نقاط کشور صحبت در این باره است. 

 

برزگر اضافه داد: در این کشتی همه ایرانیان تعصب زیادی داشتند. ما آمریکا را شکست دادیم و بعد از سه باخت توانستیم پیروز بشویم. در هر صورت این برد شیرین‌تر از خیلی بردهای دیگر بود. شما وقتی شاهنامه را می‌خوانید خیلی جاهایش به کشتی ختم می‌شود. کشتی ورزشی است که بدون سلاح است ولی همه مبارزات را دارد و این کشتی حسن یزدانی شیرین ترین مبارزه‌ای بود که دیده بودم. 

 

برزگر در پایان صحبت‌هایش بغض کرد و گفت: ما افتخارات زیادی داشتیم و ما می‌توانیم در چهار وزن پیروز شویم. همه فکر می‌کردند پژمان درستکار نمی‌تواند خوب کار کند اما این‌طور نیست؛ کشتی مال ماست و شما در هر شهر و گوشه‌ای بروی کشتی است حتی در عروسی‌ها در گذشته هم کشتی می‌گرفتند. یک خواسته هم از مسئولین بالا دارم که به کشتی برسند. پسر من در کانادا می‌گفت ما منتظر کشتی هستیم و این برد یک برد جهانی بود.

دیدگاه‌ها