کد خبر : 1783811 | 13 مهر 1400 ساعت 12:24 | 179.5K بازدید | 8 دیدگاه

تقدیر خاص از حسن یزدانی؛ پرستاری که خندید(عکس)

پیروزی یزدانی مقابل تیلور فراتر از یک مسابقه بود و تاثیر آن در میان مردم قابل توجه بود.

تقدیر خاص از حسن یزدانی؛ پرستاری که خندید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، وقتی که حسن یزدانی در فینال المپیک از دیوید تیلور پیش افتاد همه ایران در رویای درخشش طلای المپیک 2020 روی سینه این ورزشکار سیر می کردند اما در 20 ثانیه پایانی همه چیز به یک باره تغییر یافت و همه با حسن بهت زده گریستیم؛ درست مثل عصر پاییزی روز یکشنبه یازده مهر که همگی با او اشک شوق ریختیم. 

 

مبارزه چهارم یزدانی – تیلور در فاصله کمتر از دو ماه از المپیک یک میدان انتقامی بزرگ بود؛ جایی که کشتی گیر ایران به قول خودش شرمنده این بود که نتوانسته بود دل مردم ایران را شاد کند. یکشنبه همه ایران پیگیر کشتی یزدانی بود؛ همه به دنبال حس افتخار و پیروزی بودند؛ همه می دانستند که حسن می تواند تیلور را شکسته دهد؛ آنها همگی با هر شکست یزدانی از تیلور او را بیشتر دوست داشته بودند چون به کشتی گیرشان اعتقاد داشتند.

 

حسین یزدانی به بهترین شکل ممکن پاسخ این جو بی نظیر را داد و با یک کشتی تحسین برانگیز، دیوید تیلور را در فینال قهرمانی جهان به زانو در آورد؛ او این بار حواسش به آن 20 ثانیه لعنتی هم بود و حتی برایش برنامه کسب امتیاز هم ریخته بود تا دل مردم را شاد کند؛ واکنش ها به این پیروزی در فضای مجازی قابل توجه بود. یکی از زیباترین پست ها با هشتگ حسن یزدانی مربوط به یک پرستار بود؛ او با تشکر از حسن یزدانی برایش از جو بیمارستان پس از طلای او نوشته بود: 

 

در کنار هم قرار دادن این پست با پست هایی چون پست زیر که در آن به بعد دیگری از چهره دوست داشتنی حسن یزدانی پرداخته، نشان می دهد که حسن یزدانی فراتر از یک قهرمان، به بهترین شکل ممکن در حال پیمودن مسیری است که او را به پهلوان مردم ایران تبدیل خواهد کرد. این کاربر با انتشار تصاویری از اقدامات انسان دوستانه حسن یزدانی که البته هیچ گاه روی آن مانور داده نشده، برای یزدانی نوشت: "حسن آقا شما به دلایل دیگه ایی عزیز ما و پهلوون ایران هستی وگرنه خیلی برنده میشن و مدال میگیرن."

 

1651088

1651087

دیدگاه‌ها