کد خبر : 1783840 | 13 مهر 1400 ساعت 15:18 | 143.7K بازدید | 20 دیدگاه

پای رئیس رئال مادرید در میان است

افشاگری جنجالی درباره جدایی مسی از بارسلونا

خاویر تباس، رئیس لالیگا، صحبت های قابل توجهی را درباره دلیل جدایی لیونل مسی از بارسلونا مطرح کرده است.

افشاگری جنجالی درباره جدایی مسی از بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، هیچگاه رابطه خوبی بین فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید و رئیس لالیگا یعنی خاویر تباس وجود نداشته و در ماه‌های گذشته و بعد از ایده برگزاری سوپرلیگ، اختلاف بین این دو نفر اوج هم گرفته است؛ موضوعی که باعث شده آنها چند بار انتقاداتی را نسبت به یکدیگر مطرح کنند.

 

خاویر تباس در جدیدترین مصاحبه خود در این باره می‌گوید: "من مدت زیادی است که در فوتبال حضور دارم. فلورنتینو من را به همه بازی های برنابئو دعوت می کند. آنها دوست دارند در موارد غیر ضروری کنجکاوی ایجاد کنند. صلح با فلورنتینو؟ من نمی دانم. از دیدگاه حرفه ای فوتبال برای ما غیرممکن است که یکدیگر را درک کنیم زیرا ما دو دیدگاه کاملاً متفاوت داریم.

 

 

1651115

 

 

تنها کسی که پروژه سوپرلیگ اطمینان دارد فلورنتینو پرز است. نه آنیلی و نه لاپورتا اینگونه نیستند. من شک ندارم که اگر پرز می‌توانست من را از ریاست لالیگا حذف می کرد. در ملا عام نه اما می‌دانم که فلورنتینو پرز پشتم می‌گوید که من فاسد هستم. فلورنتینو پرز نمی‌خواهد لیگ رشد کند چرا که در این صورت پروژه سوپرلیگ او نابود خواهد شد.

 

خاویر تباس همچنین در مورد جدایی لیونل مسی از بارسلونا نیز گفت: " من ماه جولای در خانه لاپورتا شام خوردم و این توافق حاصل شد که قرارداد CVC امضا شود. حتی بعد از آن لاپورتا با من تماس گرفت و گفت که آیا این مکان وجود دارد که قرارداد سریعتر به امضا برسد چرا که مسی نگران و عصبانی شده است. توافقی وجود داشت که در صورت انجام آن بارسلونا می توانست  قرارداد لیونل مسی را تمدید کند اما به یکباره این قرارداد توسط لاپورتا رد شد و من شک ندارم که فلورنتینو پرز پشت آن قرار داشت. از طرفی لاپورتا با بازیکنانی نظیر آگوئرو و دیپای قرارداد امضا کرد و اگر این کار را انجام نمی‌داد می‌توانست با مسی تمدید کند.

 

 

1642910

 

 

از طرفی در مورد وضعیت اقتصادی بارسلونا فکر می‌کنم که تا حدود زیادی اغراق می‌شود و این باشگاه وضعیت به مراتب بهتری نسبت به تیم های فرانسوی دارد."

 

نگرانی بابت کوچ ستاره ها از لالیگا: "در حال حاضر ستاره این لیگ کریم بنزما است. او در کنار ارلینگ هالند بهترین مهاجم دنیا محسوب می شود. اینکه لیگ ما تا این حد شناخته شده است به رئال مادرید نیز کمک می‌کند. در سطح ورزشی ما بهترین لیگ دنیا هستیم و به لحاظ اقتصادی برتری بیشتری نیز وجود دارد."

 

 

1650479

دیدگاه‌ها