کد خبر : 1783889 | 13 مهر 1400 ساعت 20:49 | 40.4K بازدید | 4 دیدگاه

فینال المپیک در اسلو تکرار شد؛

طلا ارزشمند سعدالله‌اوف برای قهرمانی روسیه

در فینال وزن 97 کیلوگرم عبدالرشید سعدالله‌اوف موفق شد حریف آمریکایی را شکست دهد.

طلا ارزشمند سعدالله‌اوف برای قهرمانی روسیه

به گزارش "ورزش سه"، در این نبرد سرنوشت ساز، سعدالله‌اوف آماده و چالاک ظاهر شد و به خصوص در تایم دوم حریف خود را زمین گیر کرد. در وقت اول دو اخطار به اسنایدر حریف آمریکایی او باعث شد تا کشتی گیر روس یک امتیاز بگیرد و با پیروزی به استراحت برود.

 

در شروع تایم دوم تلاش هر دو کشتی گیر برای کسب امتیاز ادامه داشت. سی ثانیه پس از شروع سعدالله‌اوف با هدایت اسنایدر به گوشه تشک او را در آستانه خارج کردن از آن قرار داد اما اسنایدر به خوبی از دستان پرقدرت حریفش فرار کرد و امتیاز نداد.

 

با این حال لحظاتی بعد و در شرایطی که همه منتظر درخشش اسنایدر بودند، این سعدالله‌اوف بود که با یک زیرگیری و خاک موفق شد دو امتیاز دیگر هم بگیرد و بعد با بارانداز رقیب کار او را یکسره کرد و موفق شد طلای ارزشمند وزن 97 کیلوگرم را از آن خود کند؛ مدالی که در نهایت منجر به قهرمانی تیم روسیه شد.

 

نکته جالب اینکه سعدالله‌اوف و اسنایدر مثل تایلر و یزدانی در فینال المپیک رودرروی یکدیگر قرار گرفتند که آن مسابقه نیز با پیروزی کشتی گیر روسیه به پایان رسید و حالا برخلاف یزدانی، اسنایدر نتوانست انتقام آن مسابقات را بگیرد و شش بر صفر بازنده شد.

دیدگاه‌ها