کد خبر : 1784201 | 15 مهر 1400 ساعت 16:19 | 26.9K بازدید | 13 دیدگاه

هالند تصمیمش را گرفته؛ جدایی از دورتموند در تابستان

ارلینگ هالند، ستاره بروسیا دورتموند، به هیچ وجه قصد ندارد در فصل آینده به حضورش در این تیم ادامه دهد.

هالند تصمیمش را گرفته؛ جدایی از دورتموند در تابستان

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه دورتموند قصد دارند پیشنهاد دو برابر کردن دستمزد را به هالند ارائه کند تا بتوانند او را حداقل یک فصل دیگر در این تیم حفظ کنند.

با این حال روزنامه آ.اس اسپانیا به نقل از منابع نزدیک به این بازیکن نروژی مدعی شده که چنین چیزی به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود. گفته می‌شود که مینو رایولا، مدیربرنامه این بازیکن، از همین حالا پیشنهادات بسیاری را برای فصل بعد دریافت کرده است.

رایولا و این بازیکن دوست داشتند در تابستان امسال کار انتقال او به تیم دیگری را عملی کنند اما دورتموند چنین پیشنهادی را رد کرد و باور داشت که حفظ او می‌تواند سود بیشتری برای آنها داشته باشد چرا که ممکن است پیشنهادهایی بالغ بر 200 میلیون یورو از سوی پی اس جی یا سیتی ارائه شود.

 

1642795

 

اما این تنها هدف آنها نبود. از یک سو با بازگشت هواداران به ورزشگاه‌ها در این فصل، حضور هالند می‌تواند در فروش بلیت و جذب بیشتر تماشاگران نقش مهمی را ایفا کند. از سوی دیگر آنها قصد دارند کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای فصل آینده را قطعی کنند تا درآمد حاصل از آن را از دست ندهند و گلزنی‌های این بازیکن نروژی می‌تواند در این امر بسیار موثر باشد.

جدا نشدن از دورتموند در این فصل نیز چندان به ضرر هالند و رایولا نشد چرا که احتمال پیوستن او به رئال مادرید در تابستان سال آینده را بیشتر کرد که رویای این بازیکن است. تمرکز این باشگاه اسپانیایی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی روی جذب امباپه بود و هالند در اولویت آنها قرار نداشت. اگر امباپه در تابستان سال آینده به عنوان بازیکن آزاد به سانتیاگو برنابئو منتقل شود، شرایط برای خرید هالند نیز فراهم خواهد شد.

دیدگاه‌ها