کد خبر : 1784214 | 15 مهر 1400 ساعت 17:50 | 27.1K بازدید | 8 دیدگاه

روزهای تاریک تیم زنان مادرید

شورش در تیم زنان رئال، بازیکنان خواهان اخراج مربی!

شرایط در تیم فوتبال زنان رئال خوب نیست و بازیکنان با ارسال نامه ای خواستار اخراج سرمربی خود شده اند.

شورش در تیم زنان رئال، بازیکنان خواهان اخراج مربی!

به گزارش "ورزش سه"، رئال روز گذشته در اولین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپای فوتبال زنان موفق شد بر خارکیف اوکراین با یک گل پیروز شود ولی شرایط این تیم در لالیگا اصلا خوب نیست. تیم زنان رئال از 5 بازی خود تنها یک امتیاز کسب کرده و برابر اتلتیکو، لوانته، بیلبائو و سوسیداد شکست خورده است. رئال همراه با والنسیا و رایو در رده انتهای جدول قرار دارد در حالی که فصل گذشته توانسته بود رتبه سوم را کسب کرده و سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد. 

 

 

1651672

 

 

تیم زنان رئال در پلی آف لیگ قهرمانان توانسته بود سیتی را حذف کند و به دور گروهی برسد.

طبق ادعای ال کنفیدنسیال که در آاس و مارکا نیز بازتاب داشته، ادامه حضور داوید آزنار به عنوان سرمربی تیم زنان رئال در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

 

1651669

 

 

طبق این ادعا، بازیکنان از بگونیا سانز مدیرکل و آنا راسل مدیر ورزشی بخش فوتبال زنان رئال درخواست اخراج آزنار را داشته اند. قرار بود آنها نامه ای به رسانه ها نیز بفرستند و این موضوع علنی شود ولی در نهایت تصمیم بر این شد که همه چیز در داخل باشگاه حل و فصل شود.

 

شورش پس از شکست هفته گذشته در زمین بیلبائو شروع شد تا جایی که در پرواز برگشت، بازیکنان حاضر به صحبت با سرمربی و نیز مدیر ورزشی نشدند. پس از آن به شکل جمعی تصمیم گرفته شد تا از مدیریت کل درخواست کنند آزنار برکنار شود.

بازی بعدی رئال برابر ایبار است و بازیکنان حاضر نشده اند از تصمیم خود عقب نشینی کنند. آنها همچنان اخراج فوری سرمربی را خواستار هستند.

 

دیدگاه‌ها