کد خبر : 1784262 | 15 مهر 1400 ساعت 22:51 | 31.2K بازدید | 11 دیدگاه

دبل زوج مخوف تیم ملی محقق نشد؛

زیوبا نبود ولی پنالتی سردار پرید (عکس)

ستاره خط حمله تیم ملی نتوانست با گلزنی مقابل امارات، شب خوبش را تکمیل کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران با تک گل مهدی طارمی از سد امارات گذشت تا با 9 امتیاز از 3 بازی با اقتدار هر چه تمام تر در صدر جدول رده بندی دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 قرار بگیرد.

 

طارمی دروازه امارات را روی یک و دوی دیدنی که با سردار آزمون داشت به ثمر رساند؛ سردار با یک پاس تو در دقیق، توپ را از میان بازیکنان حریف به طارمی رساند. توپ از شکاف به وجود آمده به طارمی رسید و این بازیکن به خوبی آن را به گل تبدیل کرد.

 

 

1651772

 

 

در دقایق پایانی بازی این بار نوبت طارمی بود که سردار آزمون را در موقعیت گلزنی قرار دهد؛ زننده گل اول تیم ملی در دقیقه 88 روی مهارت ناتمامش، یک ضربه پنالتی گرفت که سردار آزمون پشت آن ایستاد. با گل شدن این پنالتی، تیم ملی می توانست روی گلزنی و پاس گل زوج طلایی خط حمله اش از سد امارات بگذرد؛ پنالتی اما گل نشد تا در شب پیروزی تیم ملی با گل طارمی و پاس گل سردار، مهاجم زنیت از ثبت سی و هشتمین گل ملی خود بازبماند.

 

 

1651770

 

 

سردار با اعتماد به نفس بالا پشت توپ ایستاد؛ در حالی که در تیم ملی دیگر زیوبایی نبود که مثل زنیت، سر راه آزمون در راه گلزنی قرار بگیرد؛ شوت زمینی به سمت راست مهاجم تیم ملی روی تشخیص و مهار زیبای علی خصیف از دست رفت تا نام سردار فقط در کنار گل اول تیم ملی به عنوان سازنده گل ثبت شود.

 

1651771

دیدگاه‌ها