کد خبر : 1784300 | 16 مهر 1400 ساعت 02:59 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

خبری از منشا نیست؛

ساسان حسینی شاگرد خطیبی می‌شود

مهاجم گل‌گهر سیرجان با دریافت رضایت‌نامه از این تیم راهی آلومینیوم اراک می‌شود.

ساسان حسینی شاگرد خطیبی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک که از ابتدای نقل و انتقالات تابستانی به دنبال جذب مهاجم توانمند و با کیفیت برای تقویت خط حمله خود بود، اکنون در آستانه عقد قرارداد با ساسان حسینی قرار دارد.

 

ساسان حسینی که فصل گذشته در نفت مسجدسلیمان عضویت داشت و در ۲۹ مسابقه لیگ برتر برای این تیم به میدان رفت و توانست ۸ گل به ثمر رساند، یکی از اولین خریدهای امیر قلعه‌نویی برای گل‌گهر سیرجان بود، اما با وجود حضور در تمرینات این تیم تصمیم به جدایی گرفت و نسبت به فسخ قراردادش اقدام کرد.

 

این مهاجم ۲۲ ساله پس از مذاکره با باشگاه گل‌گهر سیرجان توانست رضایت‌نامه خود را به مقصد آلومینیوم اراک دریافت کند و پس از صحبت با مدیران این باشگاه به توافق نهایی برای حضور در جمع شاگردان رسول خطیبی برسد. 

 

ساسان حسینی در شرایطی به آلومینیوم اراک اضافه خواهد شد که در آخرین مسابقه لیگ بیستم دروازه همین تیم را باز کرد و اکنون با توجه به اینکه در لیست خطیبی قرار دارد، به نظر می‌رسد طی ۴۸ ساعت آینده قراردادش با این باشگاه را رسمی کند.

 

طی روزهای اخیر عنوان شده بود گادوین منشا، مهاجم فصل گذشته گل‌گهر سیرجان نیز به توافق با آلومینیوم اراک رسیده ولی فعلا خبری از عقد قرارداد با این بازیکن نیست و اراکی‌ها هنوز به‌صورت کامل فعالیت نقل و انتقالاتی‌شان را به پایان نرسانده‌اند.

دیدگاه‌ها