کد خبر : 1784378 | 16 مهر 1400 ساعت 14:42 | 46.2K بازدید | 9 دیدگاه

عادل رامی:

دفاع برابر مسی آسان‌تر شده است

عادل رامی، مدافع میانی تروا، مدعی شد که دفاع برابر لیونل مسی از قبل آسان‌تر شده است.

دفاع برابر مسی آسان‌تر شده است

به گزارش "ورزش سه"، این ستاره پاری سن ژرمن به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال شناخته می‌شود که توانست در طول 21 سال حضور در نوکمپ در 778 بازی 672 گل به ثمر رسانده و 35 جام قهرمانی به دست آورد.

اما شرایط این بازیکن در پارک دو پرنس به این درخشش نبوده و در پنج بازی که برای تیم مائوریسیو پوچتینو انجام داده تنها یک بار موفق شده دروازه حریف را باز کند.

حالا رامی مدعی شده که برنده شش توپ طلا دیگر مانند قبل تهدیدی جدی به حساب نمی‌آید. این مدافع میانی تروا پیش از این در طول دوران حضورش در والنسیا و سویا 12 بار برابر مسی قرار گرفته و هرگز نتوانسته پیروز میدان باشد اما این بار باید در لیگ فرانسه برابر این بازیکن به میدان برود و انتظار دارد که مشکل چندانی برای دفاع برابر او نداشته باشد.

 

1652011

 

رامی به سایت رسمی لیگ فرانسه گفت:« مشخصا من هرگز برنده نشدم اما بعضی بازی‌ها مساوی شد. من چهار یا پنج پیراهن از مسی گرفته‌ام. او بسیار قوی بود، در آن زمان همیشه پشت سر من حضور داشت. او در آفساید بود اما ناگهان عقب می‌کشید و به خط میانی می‌رفت و سپس پیش می‌آمد. حالا او بیشتر یک پاس دهنده است، بنابراین دفاع برابر او آسان‌تر شده چون ما می‌توانیم صبر کنیم. فکر می‌کنم او بتواند حرکات انفرادی خود را انجام دهد.»

مسی تنها گلش با پیراهن پاری سن ژرمن را در  دیدار برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان به ثمر رساند و نتوانست مانع از شکست 0-2 تیمش برابر رن در مسابقات هفته گذشته لیگ فرانسه شود.

دیدگاه‌ها