کد خبر : 1784551 | 17 مهر 1400 ساعت 13:47 | 15.2K بازدید | 9 دیدگاه

توتی: اگر از رم می‌رفتم، فقط برای رئال بازی می‌کردم

فرانچسکو توتی، اسطوره رم، برای حضور در این تیم پیشنهادهای بسیاری از جمله پیشنهادهای میلان و رئال مادرید را رد کرد.

توتی: اگر از رم می‌رفتم، فقط برای رئال بازی می‌کردم

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم سابق ایتالیا تمام دوران حرفه‌ای خود را در رم گذراند، یک قهرمانی در لیگ ایتالیا، دو قهرمانی در کوپا ایتالیا و دو سوپرکاپ این کشور را نیز به دست آورد.

او موقعیت‌های بسیاری برای پیوستن به سایر تیم‌ها داشت اما در نهایت تصمیم گرفت در رم بماند چرا که علاقه بسیاری به این شهر و باشگاه داشت. او دراین باره به گاردین گفت:« من در زمان و فوتبال متفاوتی کارم را شروع کردم. فوتبالی که از عشق و علاقه به هواداران ساخته شده بود. تصمیم به بازی برای تیمی که همیشه هوادارش بودم بسیار آسان بود. بیست و پنج سال بازی برای یک تیم موضوع کمی نیست. وقتی کاپیتان و یکی از مهم‌ترین بازیکنان باشگاه هستی باید همیشه روند رو به رشد داشته باشی. اما مقایسه دوران من و امروز کار دشواری است. امروز همه چیز بیشتر تجارت است. بازیکنان جایی می‌روند که پول بیشتری داشته باشد. این به اندازه کافی منصفانه است، اینطور نیست؟»

 

1652322

 

اولین باری که او فرصت ترک رم را داشت تنها 12 ساله بود و آریدو بریدا، مدیر میلان، برای متقاعد کردنش تلاش کرد. این تیم به تازگی فاتح اسکودتو شده بود و مورد ستایش توتی جوان بود. او در این باره اظهار داشت:« آنها هیجان‌انگیزترین تیمی بودند که من در آن زمان دیده بودم. تنها تیمی که رویای بازی در آن را داشتم. تصمیم‌ها همیشه توسط خودم گرفته شد. گاهی والدین به شما مشاوره می‌دهند و گوش دادن به آنها کار درستی است. اما در آخر و با این که بسیار جوان بودم می‌دانستم که زمان و آینده خوبی در پیش دارم.»

رئال مادرید در سال 2006 و چند هفته پس از قهرمانی ایتالیا در جام جهانی برای جذب این بازیکن تلاش کرد. توتی ادامه داد:« البته که به این پیشنهاد فکر کردم. باید بگویم که چند روز کاملا مردد بودم. اما در نهایت با صداقت کامل به آنها گفتم که تصمیم قلبی‌ام ماندن در رم است. در آن لحظات حس کردم نمی‌توانم از این تیم جدا شوم. رئال مادرید تنها تیم دیگری بود که می‌توانستم در آن بازی کنم. تنها تیمی که می‌توانستم خودم را در آن تصور کنم. تجربه حضور در کشوری متفاوت می‌توانست برای من و خانواده‌ام بسیار خوب و زیبا باشد.»

دیدگاه‌ها