کد خبر : 1784712 | 18 مهر 1400 ساعت 10:24 | 39.9K بازدید | 7 دیدگاه

محل تمرین جدید استقلال مشخص شد

یکی از معضلات استقلال در فصول گذشته زمین تمرین خوب بوده است و عجیب اینکه این تیم در جریان هر فصل چند بار زمین تمرین خود را تغییر می دهد.

محل تمرین جدید استقلال مشخص شد 

به گزارش "ورزش سه"، این بدعت بد در فصل پیش رو هم وجود داشته است. استقلال هم در زمین مجموعه ورزشی انقلاب تمرین کردو هم در زمین خیریه عمل. این موضوع آنقدر ناراحت کننده بود که مرتضی کرمانی مقدم مربی تیم خیبر خرم آباد در جریان بازی دوستانه با استقلال خطاب به خبرنگاران گفت کیفیت زمین چمن خیریه عمل اصلا خوب نیست و ناراحت کننده است که استقلال در این زمین تمرین می کند. 

 

به هر صورت استقلال در حالی سال هاست با معضل زمین تمرین روبرو است که زمین کمپ ناصر حجازی فقید در اختیار این باشگاه قرار گرفته است اما مشخص نیست که به چه دلیل استقلال در سال های اخیر در این زمین تمرین نکرده است. مصطفی آجرلو مدیر عامل باشگاه استقلال بعد از پیگیری های لازم به نظر می رسد با مجموعه صنایع دفاع برای تمرین آبی ها به توافق رسیده است و اگر در یکی دو روز آینده مشکل خاصی رخ ندهد آبی ها از دوشنبه در زمین صنایع دفاع تمرین خواهند کرد. استادیوم صنایع دفاع پیش تر مورد استفاده تیم صباباتری در لیگ برتر قرار می گرفت. مدیر عامل باشگاه استقلال در تلاش است زمین تمرین این مجموعه را به زمین تمرین همیشگی استقلال در فصل جاری تبدیل کند تا آبی ها برای تمرین مدام مجبور به جابجایی زمین نشوند.

دیدگاه‌ها