کد خبر : 1784777 | 18 مهر 1400 ساعت 16:01 | 33.9K بازدید | 7 دیدگاه

افتخار می‌کنم، این باورنکردنی است

اولین واکنش رونالدو به گذر از رکورد سرخیو راموس

رونالدو دیشب با حضور در ترکیب تیم ملی پرتغال، رکورددار تعداد بازی های ملی در اروپا شد.

اولین واکنش رونالدو به گذر از رکورد سرخیو راموس

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته تیم ملی فوتبال پرتغال در دیداری دوستانه به مصاف قطر رفت و توانست با سه گل به پیروزی دست پیدا کند. کریستیانو رونالدو در این بازی درترکیب اصلی پرتغالی‌ها به میدان رفت و توانست گل نخست تیمش را به ثمر رساند.

 

 

1652536

 

 

رونالدو با حضور در این بازی شمار بازی‌های ملی خود را به عدد 181 رساند و با پشت سرگذاشتن رکورد سرخیو راموس به رکورددار بازی‌های ملی در بین کشورهای اروپایی تبدیل شد.

پیش از این راموس با 180 بازی ملی رکورددار بازی های ملی در بین کشورهای اروپایی بود که رونالدو این رکورد را هم به خود اختصاص داد.

رکورددار تعداد بازی‌های ملی در تاریخ به احمد حسن مصری تعلق دارد که 184 بازی ملی انجام داده است و  در سال 2013 بازنشسته شد. قطعا کریستیانو رونالدو می‌تواند این رکورد را هم بشکند. رونالدو پیش از این هم توانست رکورد گلزنی در بازی‌های ملی را که سال‌ها به علی دایی تعلق داشت بشکند.

 

 

1652702

 

 

رونالدو پس از این رکورد تاریخی با انتشار پیامی در صفحه توئیتر و اینستاگرامش نوشت:« رکوردها همیشه خارق العاده هستند و چه خوب که این رکوردها در خدمت تیم باشند و بعد خاصی پیدا کنند. 181 بازی با پیراهن تیم ملی پرتغال به من 181 دلیل برای افتخار کردن می‌بخشد و  اصلا تصور نمی‌کردم که مقابل 46 تیم متفاوت گلزنی کنم. اتفاقی که هرگز فکر نمی کردم به حقیقت بدل شود. به پیش پرتغال.»

 

دیدگاه‌ها