کد خبر : 1784857 | 18 مهر 1400 ساعت 22:28 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

جای خالی کلکسیون گرایی ها با کمربند پر شد (عکس)

محمدرضا گرایی با کسب مدال طلای قهرمانی جهان، کمربند قهرمانی را هم مال خود کرد؛ این یک جای خالی بزرگ در کلکسیون افتخارات او و محمدعلی بود.

به گزارش ورزش سه، برادران گرایی داستان جالبی در کشتی فرنگی دارند. این دو پا به پای هم در مسابقات شرکت می کنند و کلکسیون افتخاراتشان را دوتایی پر می کنند. در هر مصاحبه ای در مورد یکدیگر صحبت می کنند و موفقیت هر کدام هیچ تفاوتی برایشان ندارد. 

 

 

1652816

 

 

وقتی محمدرضا در المپیک طلا گرفت و محمدعلی با قرار گرفتن در رتبه پنجم از کسب مدال بازماند، برادر طلایی گفت: محمدعلی کشتی‌های خوبی گرفت و با فن‌های زیبایی که زد، کشتی اول و دوم را برد. دنده او شکسته بود و در مصاف با حریف مجارستانی در همان ابتدای کار دوباره آسیب دید. قسمت نبود مدال بگیرد. اگر ناداوری نبود، می‌توانست مبارزه نیمه نهایی‌اش را مثل دو کشتی صبح دربیاورد و به فینال صعود کند. اگر محمدعلی به فینال می‌رفت می‌توانست قهرمان شود چون کشتی‌گیر قرقیزستانی را قبلاً در فینال بازی‌های آسیایی برده بود. او کشتی‌گیر ژاپنی را نیز دو بار با اختلاف شکست داده بود. تقدیر به این صورت بود که اینجا مدال نگرفت و امیدوارم در المپیک 2024 پاریس هر دو مدال بگیریم.

 

 

 

1652815

 

 

دو ماه بعد از این صحبت های زیبا بود که محمد علی گرایی توانست برنز جهان را در اسلو کسب کند. او در مصاحبه ای که بلافاصله پس از کسب مدال برنز انجام داد، بیش از آن که در مورد موفقیت خودش صحبت کند، از کشتی های فردای برادرش صحبت کرد: دوست داشتم که که کشتی را ببرم ولی بیشتر از آن به دنبال این بودم که کار را هر چه زودتر تمام کنم. چون که می خواهم سریعا پیش رضا بروم و آماده اش کنم که کمربند خوشگل (قهرمانی) را بگیرد. در کلکسیون ما فقط یک کمربند خالی است. چه رضا و چه من هیچ فرقی نمی کند.

 

این صحبت ها خیلی جالب بود و اعتقاد دو برادر به توانایی های یکدیگر جالب تر؛ وقتی که محمدعلی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: رضا صد در صد طلا می گیرد، مطمئن باشید. همان گونه که قبل از المپیک می گفتم طلا می گیرد الان هم مطمئن باشید اگر خدای نکرده اتفاق خاصی رخ ندهد صد در صد طلا می گیرد.

 

 

 

1652814

 

 

پیشی بینی محمدعلی امشب مثل المپیک یک بار دیگر به واقعیت تبدیل شد و برادرش محمدرضا توانست طلای قهرمانی جهان را هم مال خود کند؛ این گونه بود که جای خالی کمربند هم در کلکسیون افتخارات برادران گرایی پر شد.

دیدگاه‌ها