کد خبر : 1784859 | 18 مهر 1400 ساعت 22:32 | 40.2K بازدید | 2 دیدگاه

گرایی: برخی اعتراضات بیخود بود!

قهرمان دسته 67 کیلوگرم المپیک و جهان گفت: امیدوارم مردم عزیز ایران این مدال را هم از من قبول کنند.

گرایی: برخی اعتراضات بیخود بود!

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا گرایی، دو ماه پس از کسب طلای المپیک موفق شد امشب مدال طلای قهرمانی جهان را هم کسب کند او پس از کسب این عنوان گفت: خدا را شکر در فاصله دو ماه بعد از بازی های المپیک توانستم بدنم را در شرایط ایده آلی قرار دهم و دوباره بتوانم وزن کم کرده و به 67 کیلوگرم برسم. از اینکه توانستم سربلند از میدان بیرون بیایم و پرچم کشورم را در این مسابقات هم بالا ببرم خدا را شاکرم.

 

گرایی در ادامه افزود: قطعا دعای خیر مردم پشت من بوده که توانستم هم در المپیک و هم در قهرمانی جهانی به مدال طلا دست پیدا کنم. انشالله توانسته باشم حتی یک ذره کوچک هم که شده دل مردم و همشهری هایم را شاد کرده باشم.

 

قهرمان دسته 67 کیلوگرم اسلو 2021 در مورد دو کشتی آخر خود که پیروزی های نفس گیر و پر استرسی داشت گفت: از کشتی گیر گرجستان که عقب افتادم، دو بار قبلا شکستش داده بودم. در مبارزه سوم آمده بود که با تمام قوا مقابل من حضور پیدا کند. ناداوری هایی هم بود و مربی اش هم اعتراضات بیخود می کرد. خدا را شکر که توانستم در ثانیه های پایانی کشتی را در بیاورم. امیدوارم مردم عزیز ایران این مدال را هم از من قبول کنند و بتوانم در مسابقات بعدی هم افتخار آفرینی کنم. 

 

گرایی در مورد درخشش شیرازی ها در این دوره از مسابقات گفت: استان فارس پتانسیل زیادی برای موفقیت در میادین بین المللی دارد. قطعا این تعداد می توانست از 4 تا هم بیشتر باشد. محمد مختاری هم در این مسابقات پنجم شد ولی شایسته کسب مدال طلا بود؛ انشالله در سال ها و مسابقات بعد بتوانیم موفقیت های بیشتری کسب کنیم.

دیدگاه‌ها