کد خبر : 1784960 | 19 مهر 1400 ساعت 13:03 | 10K بازدید | 4 دیدگاه

اتوئو: مورینیو مربی بسیار خاصی است

ساموئل اتوئو، مهاجم سابق اینتر، به تمجید از رفتار ژوزه مورینیو با بازیکنان تیمش پرداخت.

اتوئو: مورینیو مربی بسیار خاصی است

به گزارش "ورزش سه"، این مربی پرتغالی که در حال حاضر هدایت رم را برعهده دارد پیش از این سابقه حضور در فوتبال ایتالیا را در باشگاه اینتر داشت که دوران بسیار درخشان و موفقی نیز بود.

نراتزوری در طول دوران حضور مورینیو روی نیمکت این تیم موفق شد فاتح سه‌گانه شود و اتوئو نیز سومین لیگ قهرمانان دوران حرفه‌ای خود را با این باشگاه ایتالیایی بالای سر برد.

بازیکن سابق تیم ملی کامرون در آستانه فصل 10-2009 از بارسلونا جدا شده و به اینتر ملحق شد و نقش موثری را نیز در تیم مورینیو برای رسیدن به این موفقیت تاریخی ایفا کرد.

 

1652978

 

سرمربی سابق اینتر در تابستان امسال پس از یک دهه بار دیگر به فوتبال ایتالیا برگشت تا جانشین پائولو فونسکا روی نیمکت رم شود. او موفق شده تا به اینجای فصل 9 پیروزی از 11 بازی انجام شده در تمامی رقابت‌ها به دست آورد.

اتوئو معتقد است که مدیریت رابطه این مربی با بازیکنان نقشی کلیدی در موفقیتش ایفا می‌کند. او در این باره به گاتزتا دلو اسپورت گفت:« ما تیمی از مربیان داشتیم. که مورینیو سرمربی خاص ما در راس آنها قرار داشت. او به خوبی هر بازیکن را درک می‌کرد و اهمیت بسیاری برای هواداران اینتر نیز قائل بود. او می‌دانست چطور این دو موضوع را با یکدیگر ترکیب کند. او از هر نظر بی‌نقص بود.»

اتوئو که حالا 40 سال دارد در طول دوران حضورش در سن سیرو موفق شد 102 بازی انجام دهد و 53 گل برای این تیم به ثمر برساند. او همچنین یک قهرمانی در لیگ قهرمانان، یک اسکودتو، دو کوپا ایتالیا و یک سوپرکاپ ایتالیا را نیز به دست آورد.

با این حال این آخرین همکاری اتوئو و مورینیو نبود. این دو بار دیگر در فصل 14-2013 فرصت کار با یکدیگر را در چلسی پیدا کردند. هرچند این دوران با درخشش سابق این زوج در اینتر همراه نبود. مورینیو در یکی از مصاحبه‌هایش مدعی شده بود که اتوئو دیگر تاثیرگذاری سابق را ندارد و پیر شده است.

 

1652981

 

 بازیکن کامرونی نیز پس از یکی از گل‌هایش در شادی پس از گل راه رفتن پیرمردها را تقلید کرد تا طعنه سنگینی به سرمربی پرتغالی زده باشد.

دیدگاه‌ها