کد خبر : 1785060 | 19 مهر 1400 ساعت 22:27 | 29.5K بازدید | 2 دیدگاه

اعتراف ستاره آلمانی؛ دوران سختی را سپری می‌کنم

تیمو ورنر، ستاره آلمانی و جوان چلسی اعتراف کرد شرایط در مقطع اخیر برای او بسیار دشوار سپری شده است.

اعتراف ستاره آلمانی؛ دوران سختی را سپری می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال 2020 بود که باشگاه چلسی دست به جذب ستاره های بزرگی زده و علیرغم تلاش فراوان لیورپول، موفق به خرید تیمو ورنر، ستاره گلزن و آلمانی باشگاه لایپزیش شد. اما این بازیکن جوان در این مدت عملکرد چندان خوبی از حیث گلزنی نداشته و با ورود روملو لوکاکو به لندن، تبدیل به انتخاب دوم توماس توخل شده است. حالا تیمو ورنر در مصاحبه ای مدعی شد شرایط برای او دشوار شده و این بازیکن باید دوباره توانایی های خود را به اثبات برساند.

 

1649933

 

تیمو ورنر گفت: "باید اعتراف کنم در هفته های اخیر دوران سختی را در فوتبال سپری کرده ام. بعد از سال ها ارائه عملکردی درخشان، من کمی از اهداف خود عقب افتاده و در ترکیب ثابت قرار نمی گیرم. انگار دوباره مجبور شدم برای اثبات تونایی های خودم در زمین فوتبال در ترکیب چلسی و تیم ملی آلمان مبارزه کنم.

 

البته می دانم که دوران حرفه ای یک بازیکن همیشه فراز و فرودهای فراوانی دارد و قرار نیست شما همیشه به صورت مستمر روند صعودی  پیشرفت را طی بکنید و چنین شرایطی نیز رخ می دهد. بنابراین شما باید یاد بگیرید که چگونه با این اوضاع کنار آمده و برای تغییر آن تلاش بکنید. پس من در شرایط فعلی باید این مقطع را عوض کنم و این برای من چالش های جدیدی در ادامه راه ایجاد خواهد کرد."

دیدگاه‌ها