کد خبر : 1785617 | 22 مهر 1400 ساعت 19:23 | 29K بازدید | 16 دیدگاه

دتمار هامان:

مقصر اصلی شکست سیتی در فینال CL گواردیولاست

دتمار هامان، ستاره سابق منچسترسیتی، می‌گوید گواردیولا باید بخش زیادی از تقصیرات شکست این تیم در فینال لیگ قهرمانان برابر چلسی را برعهده بگیرد.

مقصر اصلی شکست سیتی در فینال CL گواردیولاست

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که برای کسب عنوان قهرمانی اروپا سرمایه‌گذاری زیادی انجام داده در فصل 21-2020 در آستانه کسب این جام قرار گرفت اما در نهایت با یک گل برابر چلسی شکست خورد.

کای هاورتز تنها گل این بازی را به ثمر رساند اما هامان می‌گوید که به میدان رفتن سیتی در این بازی بدون استفاده از یک بازیکن مخصص در پست هافبک دفاعی دیوانگی محض بوده است.

او به گل گفت:« توماس توخل در دیدار فینال از دیوانگی پپ گواردیولا و استفاده نکردنش از یک هافبک دفاعی نهایت استفاده را برد اما آنها فصل گذشته در لیگ 25 امتیاز عقب‌تر از سیتی بودند. با این حال درس خوبی به این تیم دادند.»

 

1654048

 

گواردیولا حداقل دو هافبک دفاعی در بین بازیکنانش داشت اما فرناندینیو و رودری هر دو در دیدار فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته کار را از روی نیمکت آغاز کردند. ایلکای گوندوغان وظیفه کنترل بازی را در وسط زمین برعهده داشت و فیل فودن و برناردو سیلوا نیز در کنارش قرار گرفته بودند.

این روش تاکتیکی جواب نداد اما نمی‌توان گفت که گواردیولا اشتباهات زیادی را در طول دوران حرفه‌ای مربیگری‌اش انجام داده است. او در نهایت موفق شد در دیدار رفت امسال در استمفوردبریج انتقام شکست در آن بازی را بگیرد. سیتی در این بازی با تک گل گابریل ژسوس موفق شد در ورزشگاه خانگی چلسی از سد این تیم بگذرد و سه امتیاز بازی در شمال غرب لندن از آن خود کند.

دیدگاه‌ها