کد خبر : 1785624 | 22 مهر 1400 ساعت 20:22 | 17.2K بازدید | 10 دیدگاه

مالدینی: جام جهانی نباید هر دو سال برگزار شود

پائولو مالدینی: مدیر میلان، به جمع مخالفان برگزاری هر دو سال یک بار جام جهانی پیوسته است.

مالدینی: جام جهانی نباید هر دو سال برگزار شود

به گزارش "ورزش سه"، فیفا همچنان در حال بررسی طرح مربوط به برگزاری هر دو سال یک بار جام جهانی است. این اتفاق علیرغم این رخ داده که یوفا، کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی، مربیان، بازیکنان، باشگاه‌ها و حتی حامیان مالی نیز با این طرح مخالفت کرده‌اند.

این بار نوبت این اسطوره باشگاه میلان است که نسبت به مطرح شدن چنین پیشنهادی از سوی مدیران فیفا اعتراض کند. مالدینی در این باره به آژانس خبری ANSA گفت:« من فکر نمی‌کنم که برگزاری هر دو سال یک بار جام جهانی به هیچ وجه ایده خوبی باشد. چنین کاری اهمیت خاص‌ترین رویداد ورزشی در جهان را از بین می‌برد و به سنتی ضربه می‌زند که متعلق به تقریبا یک دهه پیش است.»

 

1581194

 

مدیر میلان در ادامه اضافه کرد:« به عنوان یکی از افراد حاضر در این ورزش امیدوارم که فیفا از این پروژه اشتباه عبور کند. این کار تاثیرات منفی بسیاری روی سلامت فیزیکی و روانی بازیکنان خواهد داشت. ورزشکاران، فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها همگی از این موضوع آگاه هستند که این کار در برابر آسیبی که به فوتبال می‌زند، مزایای بسیار اندکی دارد.»

پیش از این نیز چهره‌های بسیاری در مزمت تلاش‌های فیفا در این زمینه اظهارنظر کرده بودند. با این حال آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال، به عنوان حامی شماره یک برگزاری هر دو سال یک بار جام جهانی در حال انجام مذاکرات با بسیاری از چهره‌های شناخته شده است تا تایید و همراهی آنها را به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها