کد خبر : 1785656 | 23 مهر 1400 ساعت 09:19 | 12.1K بازدید | 1 دیدگاه

اسکالونی: خستگی بازیکنان آرژانتین مشهود بود

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، پس از پیروزی برابر پرو به انتقاد از فشردگی دیدارهای انتخابی جام جهانی پرداخت.

اسکالونی: خستگی بازیکنان آرژانتین مشهود بود

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم آرژانتین و پرو بامداد امروز در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی در نهایت با یک گل به سود شاگردان اسکالونی به پایان رسید.

 سرمربی آرژانتین دلایل زیادی برای جشن گرفتن داشت. این تیم موفق شد برابر پرو به پیروزی برسد، رکورد شکست ناپذیری‌اش را به 25 بازی برساند و یک قدم دیگر به حضور در قطر نزدیک شود. او در کنفرانس خبری پس از بازی به تمجید از عملکرد بازیکنانش پرداخته و نسبت به فشردگی دیدارها ابراز نارضایتی کرد.

اسکالونی گفت:« بازی همیشه تحت کنترل ما بود. امروز سومین بازی ما در فاصله زمانی کوتاه بود. ما در آخر پیروز شدیم که ما را به صعود به رقابت‌های جام جهانی نزدیک‌تر از قبل کرد اما برگزاری سه بازی در این مدت کوتاه واقعا وحشتناک و خسته کننده است.»

 

1654130

 

او همچنین در کنفرانس خبری کوتاهش به تمجید از عملکرد تیم رقیب پرداخته و در این باره اظهار داشت:« پرو بسیار خوب بازی کرد. مسابقات انتخابی دشوار هستند. آنها بازی خودشان را ارائه کردند که ما می‌دانستیم چه بازی خواهد بود. با این حال اگر ضربه پنالتی در نیمه دوم به سود آنها اعلام نمی‌شد، شاید هرگز راهی به دروازه پیدا نمی‌کردند. هرچند ما از نتیجه به دست آمده راضی نیستیم.»

آرژانتین با کسب پیروزی در این بازی توانست با 25 امتیاز از 11 بازی همچنان در رده دوم جدول رده‌بندی و پایین‌تر از برزیل 31 امتیازی بماند که شب گذشته موفق شد با نتیجه 1-4 برابر اروگوئه به پیروزی رسیده و به صدرنشینی مقتدرانه‌اش ادامه دهد.

دیدگاه‌ها