کد خبر : 1785661 | 23 مهر 1400 ساعت 09:59 | 34.7K بازدید | 13 دیدگاه

یک کابوس بزرگ بیخ گوش سرخیو راموس و PSG

بر اساس ادعای چند منبع مصدومیت سرخیو راموس ممکن است تشدید پیدا کند.

یک کابوس بزرگ بیخ گوش سرخیو راموس و PSG

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس از زمان انتقال به پاری سن ژرمن در نقل و انتقالات تابستانی اخیر نتوانسته در هیچ مسابقه ای برای این تیم به میدان برود چرا که ستاره اسپانیایی دائما با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده است.

 

اگرچه اخیراً گفته شد که راموس در آستانه بازگشت به میادین قرار گرفته اما حالا اخبار نگران کننده ای درباره این مدافع اسپانیایی منتشر شده است. در واقع گزارش ها حاکی از آن است که سرخیو راموس هنوز از ناحیه کف پا احساس درد می کند و این امکان وجود دارد که مصدومیت او دوباره عود پیدا کند.

 

 

1653780

 

 

در واقع به همین دلیل است که پاری‌سن‌ژرمن هیچ تاریخ دقیقی برای زمان بازگشت سرخیو راموس به میادین اعلام نمی کند. همچنین یک نگرانی بزرگ دیگر در مورد این مدافع وجود دارد چرا که او دیگر یک بازیکن 25 ساله نیست و 35 سال سن دارد؛ موضوعی که کار را برای ریکاوری او دشوارتر از قبل نیز خواهد کرد.

 

از طرفی کادناسر تایید کرده که در حال حاضر خطر بزرگی سرخیو راموس را تهدید می‌کند و اگر او بیش از حد ریسک کند ممکن است حتی فصل برایش از دست برود. این منبع تاکید کرده که مدافع اسپانیایی باید ریکاوری خود را کاملاً آرام و بدون عجله انجام دهد تا در بهترین فرم و بدون هیچ ریسکی برای بازگشت به میادین آماده شود.

دیدگاه‌ها