کد خبر : 1785801 | 24 مهر 1400 ساعت 00:25 | 58.1K بازدید | 16 دیدگاه

علامت سوال پرسپولیس روی سه ملی پوش (عکس)

تیم پرسپولیس در حالی به مصاف الهلال می‌رود که ملی پوشان این تیم تنها دو جلسه تمرینی را پس از فیفادی پشت سر گذاشتند.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار روز شنبه پرسپولیس و الهلال حساسترین بازی 1400 پرسپولیس خواهد بود؛ دیداری که ممکن است پرسپولیس را یک گام دیگر به مهمترین افتخار تاریخ باشگاه و البته پاداشی ارزشمند نزدیک کند یا رویای آن را از بین ببرد.

 

بدشانسی پرسپولیس این است که دیدار با الهلال و مسابقه نیمه‌نهایی احتمالی، تنها چهار روز پس از پایان فیفادی (بازی با امارات و کره جنوبی) برگزار می‌شود و همچنین در مقطعی است که به دلیل تعطیلی مسابقات، بازیکنان تیم از شرایط بازی دور هستند.

 

نگرانی اصلی سرخپوشان برای این بازی خستگی وحید امیری است که در هر دو بازی فیکس بود و همچنین تعداد تمرینات کم مهدی ترابی و میلاد سرلک دو ملی‌پوش دیگر این تیم؛ بازیکنانی که تنها فرصت حضور در دو جلسه تمرینی را پیدا کردند.

 

نکته مهم اینکه احتمالا هر سه ملی پوش پرسپولیس در این بازی فیکس خواهند بود و بدون درخشش آنها غلبه بر الهلال شاید ناممکن باشد؛ بنابراین یحیی گل‌محمدی و طرفداران پرسپولیس باید امیدوار باشند که آنها سفر به امارات، اردوی تیم ملی، پرواز نافرجام به عربستان و سپس انتقال به این کشور را پشت سر گذاشته باشند و نمایشی مطلوب را ارائه دهند.

 

1654356

 

1654335

دیدگاه‌ها