کد خبر : 1785807 | 24 مهر 1400 ساعت 00:47 | 43.7K بازدید | 14 دیدگاه

پوچتینو به این برد نیاز داشت؛

پیروزی دشوار پی‌اس‌جی با درخشش امباپه (عکس)

پاری سن ژرمن در غیاب نیمار و لیونل مسی به سختی با نتیجه ۲-۱ از سد آنژه گذشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پاری سن ژرمن بعد از شکست غیر منتظره هفته نهم مقابل رن، بازی هفته دهم خود را امشب مقابل  آنژه رده چهارمی برگزار کرد؛ تیمی که در این فصل عملکرد دور از انتظاری داشته و در غیاب ستاره های پاریس به دنبال متوقف کردن این تیم بود.

مائوریسیو پوچتینو امشب در حالی تیمش را به میدان فرستاد که لیونل مسی و نیمار را در اختیار نداشت و نام سرخیو راموس هم در لیست تیم دیده نمی شد. لیونل مسی و نیمار بامداد امروز تیم های ملی کشورشان را در دور مقدماتی جام جهانی همراهی کردند و امشب به پاریس رسیدند و غیبت شان در بازی با آنژه قابل پیش‌بینی بود. سرخیو راموس هم  که دو روز پیش گفته می شد وارد فهرست بازی خواهد شد، در نهایت با ممانعت پزشکان، فرصت بازگشت را پیدا نکرد.

در غیاب مسی و نیمار، شاهد تشکیل مثلث رافینیا، امباپه و ایکاردی در خط حمله پاریس بودیم. شاگردان پوچتینو که برای جبران باخت هفته نهم به میدان رفته بودند با گل دقیقه 36 آنجلو برای آنژه، غافلگیر شدند؛ تیم میهمان با همین تک گل، برنده راهی رختکن شد.

 

1654360

پاریس در ورزشگاه خانگی خود چاره ای جز برد نداشت و پوچتینو این را به خوبی می دانست؛ حتی اگر نیمار و مسی را در ترکیب این تیم نمی دیدیم. در 15 دقیقه نیمه دوم، تیم میزبان در زدن گل تساوی همچنان ناکام بود تا اینکه پوچتینو تصمیم به انجام دو تعویض گرفته و جورجینیو واینالدوم و خوان برنات را وارد زمین زد. چند دقیقه بعد از انجام این دو تعویض پاری سن ژرمن گل تساوی را روی پاس امباپه و ضربه پریرا به ثمر رساند.

 

1654362

تساوی یک بر یک، نتیجه ای نبود که هواداران پاریس را در خانه آن هم پس از شکست 2 هفته گذشته راضی کند. تلاش پاریسی ها در حالی که به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، بالاخره نتیجه داد و کیلیان امباپه این بار خودش در نقش گلزن ظاهر شد تا مرد اول بازی لقب بگیرد.

 

1654364

 در دقیقه 85 بازی روی خطای هند کاپل، یک ضربه پنالتی برای پاریس اعلام شد؛ ضربه ای که امباپه در دقیقه 87 پشت آن ایستاد و به گل تبدیلش کرد. با این گل پاری سن ژرمن موفق شد حریف خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهد؛ شاگردان پوچتینو با کسب 3 امتیازی بازی امشب 27 امتیاز شده و با 9 امتیاز فاصله نسبت به تیم دوم (لنس) به صدرنشینی خود در لوشامپیونا  استحکام بخشیدند.

 

1654365

 

1654366

دیدگاه‌ها