کد خبر : 1785846 | 24 مهر 1400 ساعت 12:04 | 12.4K بازدید | 1 دیدگاه

دبیر: خدا گرایی را دوست دارد

رئیس فدراسیون کشتی می‌گوید: بعد از دفن شهید گمنام در جوار فدراسیون کشتی، مشکلات به خوبی حل شده و این فدراسیون با مشکل مالی مواجه نمی‌شود.

دبیر: خدا گرایی را دوست دارد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، صبح امروز محمدرضا گرایی مدال طلای رقابت‌های قهرمانی جهان خود را به شهید گمنام کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی اهدا کرد.
 

رئیس فدراسیون کشتی در این مراسم، گفت: در مراسم شهدا صحبت کردن لیاقت می‌خواهد. 2 سال پیش بود موضوع خاکسپاری شهید گمنام در خانه کشتی را دنبال کردیم. البته یک سری مخالف بودند و می‌گفتند ورزشگاه آزادی چندین سال است فعال است و مسابقات فوتبال برگزار می‌شود و حتی پشت خانه کشتی هم سالن کنسرت است.

 

وی ادامه داد: یک بزرگی به من گفت شهید بزرگوار خودش تصمیم گرفته به اینجا بیاید. این اتفاقی که افتاده و بازسازی خانه‌های کشتی و نامگذاری خانه‌های کشتی به نام شهیدان هادی و صدرزاده صدقه سری همین شهید گمنام است. با وجود این شهید عزیز اصلا نمی‌دانیم نداری یعنی چی و مشکلات خودش حل می‌شود و الان هم بهترین کمپ کشتی دنیا را داریم.

 

دبیر ادامه داد: از معجزات این شهید گمنام طی همین 2 سال باید یک کتاب هزار صفحه‌ای نوشت. در گذشته به گونه‌ای دیگر بود و الان به گونه دیگر است. اتفافی که برای کشتی افتاده دعای شهدا بوده است. در چند روز گذشته در کربلا بودم که محمدرضا گرایی تماس گرفت و تصمیمش را اعلام کرد.

 

رئیس فدراسیون کشتی، گفت: امیدوارم این فرهنگ در ورزش ما خوب جا بیفتد و نهادینه شود. 50 تا 60 شهید کشتی‌گیر داریم و تصاویر آن ها را نصب کردیم تا ورزشکاران ما آن ها را ببینند که چه کار بزرگی کردند. به گرایی تبریک می‌گویم که خدا دوستش دارد. ملی‌پوشان کشتی‌ ما در پیکارهای جهانی با افتخار پرچم کشورمان را برداشتند و دور زدند و باید به کشور و شهدا افتخار کنند.

دیدگاه‌ها