کد خبر : 1785848 | 24 مهر 1400 ساعت 12:08 | 59.7K بازدید | 18 دیدگاه

پاکدل و یک احتمال هیجان انگیز؛

یحیی در خط حمله سوپرایز رو می کند؟ (عکس)

مهاجم جدید پرسپولیس امید زیادی دارد تا با تصمیم سرمربی در بازی حساس با الهلال فرصت درخشش پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال به میدان خواهد رفت. تیم عربستانی ستاره های سرشناسی دارد که به پشتوانه آنها تا این جا بدون دردسر بالا آمده و به دنبال فتح جام است؛ در سمت مقابل پرسپولیس با وجود اینکه به اندازه الهلال هزینه نکرده اما در طول سال های اخیر ثبات و ستاره هایی داشته که هوادارانش را نسبت به کسب برد در بازی شنبه شب امیدوار کرده است. 

 

یکی از ویژگی های مثبت تیم پرسپولیس در کنار دو موردی که در بالا اشاره شد، سورپرایزهای همیشگی یحیی گل محمدی در شرایط و لحظات تعیین کننده بوده است. سرمربی سرخ پوشان طی این چند وقت اخیر در مواجهه با بحران ها و اتفاقات غیر قابل پیش بینی از جمله محرومیت عجیب عیسی آل کثیر در دوره قبلی، تصمیمات و تدابیر موفقی داشت. او در کنار اضافه کردن شهریار مغانلو، از مهدی عبدی هم یک مهاجم تاثیر گذار در پرسپولیس ساخت ؛ مهاجمی که حتی در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا فصل گذشته گل هم زد.

 

1654338

 

در فصل جدید شهریار مغانلو از پرسپولیس جدا شد و گزینه جایگزین یحیی برای او در کنار عیسی آل کثیری که برای جبران اتفاقات تلخ فصل قبل، انگیزه های زیادی دارد، یک خرید دیگر به نام حامد پاکدل است. مهاجم فصل گذشته آلومینیوم اراک که حضور موفقی در این تیم داشت، در نقل و انتقالات تابستانی سرخ پوش شد و اولین بازی خود را در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا استقلال تاجیکستان انجام داد.

 

پاکدل که انگیزه زیادی برای درخشش با پیراهن پرسپولیس دارد، در بازی قبل تنها ده دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد. او امشب در کنار دیگر بازیکنان پرسپولیس، آخرین تمرین خود را با یک انگیزه و امید شخصی انجام داد؛ مهاجم پرسپولیسی ها امیدوار است که یحیی در بازی با الهلال یک بار دیگر سورپرایزی دیگر رو کرده و از او در ترکیب تیمش استفاده کند؛ اتفاقی که اگر با گلزنی پاکدل همراه شود می تواند این بازیکن را در آستانه شروع لیگ برتر، به بازیکنی محبوب برای پرسپولیسی ها تبدیل کند.

دیدگاه‌ها