کد خبر : 1785866 | 24 مهر 1400 ساعت 13:54 | 23.7K بازدید | 11 دیدگاه

مدافع سابق سیتی:

نیوکاسل فکر می‌کند می‌تواند مسی و امباپه را بخرد

میکا ریچاردز، مدافع سابق منچسترسیتی، معتقد است که نیوکاسل علیرغم در اختیار داشتن منابع مالی قدرتمند راه دشواری در پیش دارد.

نیوکاسل فکر می‌کند می‌تواند مسی و امباپه را بخرد

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن در دوران انتقال مالکیت سیتی به شیخ منصور بن زیاد عضوی از این تیم بود و در ستونش در دیلی میل به نیوکاسل و هوادارانش هشدار داده که تبدیل شدن به تیمی قهرمان نیازمند تلاش بسیار و تحمل روندی دشوار است.

او در بخشی از این مقاله نوشت:« آلن شیرر در حال حاضر نماینده تمامی هواداران نیوکاسل است. احساس رهایی، توانایی دوباره رویاپردازی و هرچیزی که با انتقال مالکیت به عربستان سعودی برای آنها امکان پذیر شده است. چشم انداز این باشگاه تغییر کرده است. با این حال آنها نباید باور داشته باشند که دیگر مشکلی بر سر راه‌شان قرار ندارد. اولین چالش کسب اعتبار است. من اطمینان دارم که بسیاری از هواداران این تیم فکر می‌کنند حالا که بودجه کافی برای خرید مسی، نیمار و امباپه را دارند، باید آنها را بخرند. اما شرایط به هیچ وجه اینطور نیست.»

 

1654457

 

ریچاردز ادامه داد:« برای مثال به اورتون نگاه کنید. آنها تقریبا 600 میلیون یورو برای خرید بازیکنان هزینه کردند و سعی دارند که با مالکیت فرهاد مشیری جز چهار تیم صدر جدول باشند اما بزرگ‌ترین نام‌هایی که تا به حال موفق به جذب آنها شده‌اند وین رونی و خامس رودریگز بوده است. به همین دلیل است که خرید روبینیو توسط منچسترسیتی در سال 2008 تا این حد مهم بود. او بهترین خرید تیم در این دوران از نظر عملکردش در زمین نبوده اما حضورش باعث شد که مردم نگاه متفاوتی به ما داشته باشند.»

 

1654458

 

مدافع سابق سیتی اضافه کرد:« پس از این اتفاق ناگهان همه چیز تغییر کرد و ما توانستیم کارلوس توز و پاتریک ویرا را به خدمت بگیریم. شما می‌توانید درباره پول حرف بزنید اما پول به تنهایی تضمینی برای خرید یک بازیکن نیست. موضوع دیگری که برای نیوکاسل تغییر خواهد کرد نیز نگاه سایر باشگاه‌ها به آنهاست که تقریبا یک شبه با گذشته فرق کرده است. مردم زیاد سیتی را جدی نمی‌گرفتند اما پس از 2008 همه چیز عوض شد. آنها باید با حسودی و رفتارهای متفاوتی روبرو شوند که صرفا از سوی هواداران رقیب نیست. ما مدام با انتقاداتی از سوی بازیکنانی روبرو بودیم که در  برابرشان قرار می‌گرفتیم و آنها همیشه می‌گفتند که ما بدون این پول نفت در دسته سوم می‌بودیم! بسیاری از افراد برای عصبی کردن حریفان به هرکاری دست می‌زنند!»

دیدگاه‌ها