کد خبر : 1785882 | 24 مهر 1400 ساعت 14:58 | 9.9K بازدید | 6 دیدگاه

باید والنسیا را ببریم

کومان: ترسی از اخراج ندارم؛ به کورس بر می‌گردیم

رونالد کومان در نشست خبری بازی با والنسیا گفت که به آینده فکر نمی کند و برایش تنها بازی فردا مهم است. او اطمینان دارد که بارسا به کورس قهرمانی بر می گردد.

کومان: ترسی از اخراج ندارم؛ به کورس بر می‌گردیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا شب در نوکمپ میزبان والنسیاست. دیداری حساس به خصوص برای رونالد کومان که برای ادامه حضورش روی نیمکت آبی اناری ها باید این سه امتیاز را کسب کند. بارسا سپس برابر دیناموکیف به میدان می رود و هفته بعد نیز میزبان رئال خواهد بود.

 

 

1654477

 

 

رونالد کومان که تصور نمی شد به این بازی برسد و احتمال اخراج او بسیار بالا پیش بینی می شد، در نشست خبری امروز خود گفت:« واقعیت این است که انتظار یک بازی دشوار را دارم. تیم های بوردالاس(مربی والنسیا) و سیستم بازی آنها همیشه کار را پیچیده می کند. باید در فاز دفاعی بهتر شویم و امتیاز بازی خانگی را هم داریم. باید این بازی را پیروز شویم. سه امتیاز خیلی مهمی است و با حمایت هواداران امیدوار به موفقیت هستیم.»

 

وضعیت تیم:« خیلی از مصدومان بهبود پیدا کرده اند و طبعا از این بابت خوشحالم. همیشه مصدومیت ها وجود دارد ولی این بار دیگر بسیار بدشانس بودیم. تقریبا همه مهاجمان ما در مقطعی مصدوم شدند ولی حالا خوشبینم که با رسیدن بازیکنان خوب بار دیگر به کورس قهرمانی برگردیم.»

 

آینده:« سعی می کنم آسوده خاطر باشم هرچند که کار ساده ای نیست. چیزهایی هستند که تحت کنترل من قرار ندارند و سعی می کنم انرژی خودم را روی مسائل دیگر بگذارم. وظیفه من هدایت تیم به سمت موفقیت است و توجهم فقط به بازی فردا و کسب پیروزی در آن است.»

 

 

1649472

 

 

گاوی و پدری:« 17 سال بیشتر ندارد ولی ثابت کرده که شایسته بازی برای بارسا و تیم ملی اسپانیاست. خوشبختانه لوئیس انریکه هم روی بازیکنان جوان حساب می کند. معتقدم باید به دنبال ایجاد توازن در تیم بود. ترکیبی از جوانان و با تجربه ها.

از تمدید پدری هم خوشحال شدم. من بند فسخ 1 میلیاردی برای او تعیین نکرده ام و این تصمیم باشگاه و خودش بود. مهم است ستاره هایی مثل پدری برای سال هایی طولانی در بارسا بمانند. پدری یک الگو و نمونه برای بازیکنان جوان است.»

 

وضعیت دمبله و آگوئرو:« دمبله خوب کار کرده ولی هنوز برای بهبودی کامل به کمی زمان نیاز دارد. او تنها توانسته در بخشی از تمرین حاضر باشد و مشخص هم نیست به ال کلاسیکو خواهد رسید یا خیر. باید منتظر ماند.

 

 

1653791

 

 

وضعیت آگوئرو اما خیلی بهتر است و او 25  دقیقه در بازی دوستانه برابر کورنیا در میدان بود. شرایطش خوب است ولی از لحاظ بدنی همچنان باید بیشتر کار کند. او باید در شرایط بازی قرار بگیرد و در زمین به فرم خوبش باز می گردد. سرخیو فردا در فهرست است و دقایقی بازی خواهد کرد.»

 

احتمال برکناری:« هر نشست این سوال مطرح می شود و در تیمی مثل بارسا البته که طبیعی است. سال گذشته نیز شرایط همین بود. اخیرا رئیس از من حمایت کرد و به طور واضح هم صحبت کرد. می دانم که باید بازی ها را برنده شویم تا ابقا شوم. گذشته ها گذشته و می خواهم انرژی ام را فقط صرف بازی های پیش رو کنم. تمام توانم را برای موفقیت بارسا می گذارم و معتقدم نباید تمرکز روی آینده من باشد. مسائلی مهمتر پیش رو داریم.»

 

 

1649777

 

 

وضعیت آنسو فاتی:« روز به روز بهتر می شود و فردا تصمیم می گیرم که از ابتدا بازی کند یا خیر. آنسو هنوز توان سه بازی در هفته را ندارد. بهترین تصمیم در مورد او و تیم را خواهم گرفت.»

 

دیدگاه‌ها