کد خبر : 1785949 | 24 مهر 1400 ساعت 19:34 | 45.8K بازدید | 4 دیدگاه

اتحاد خوبی بین ما شکل گرفته 

فتح الله زاده: خانه‌دار شدن استقلال نوید قهرمانی است

علی فتح الله زاده در مورد اهمیت اتحاد بین هواداران، پیشکسوتان و مدیران استقلال می‌گوید و در خصوص بحث خصوصی سازی این تیم نظرش را بیان می‌کند.

فتح الله زاده: خانه‌دار شدن استقلال نوید قهرمانی است 

به گزارش "ورزش سه"، علی فتح الله زاده، مدیرعامل سابق استقلال، امروز میزبان جلسه بین تمام مدیران سابق این تیم با سردار آجورلو بود و پس از این نشست با خبرنگار ورزش سه گفت‌وگو کرد. او در خصوص این جلسه گفت: من فکر می‌‌کنم این جلسه بعد از انقلاب سابقه نداشته و یکی از جلسات خوبی بوده که با ابتکار آقای آجورلو مدیرعامل محترم باشگاه انجام شد. ایشان دعوت کردند و فرمودند من میزبان باشم و تقریبا می‌شود گفت تمام مدیران عامل باشگاه حضور داشتند به غیر از آقای قریب، آشتیانی و خلیل زاده که در تهران نبودند و بقیه همه حضور داشتند. به نظر من جلسه بسیار پرباری بود و نشان می‌دهد که یک اتحاد خیلی خوبی بین مدیران عامل شکل گرفته و همه آمدند پای کار  تا به مدیر عامل جدید، آقای آجورلو، که در شرایط بسیار سخت مالی و کاری مسئولیت پذیرفتند کمک کنند. امیدوارم ایشان بتواند باشگاه ما را به جایگاه واقعی خود برساند و ما هم همه مدیران همه گونه در خدمت ایشان خواهیم بود و از هواداران هم می‌خواهیم با صبوری استقلال را به جایگاه اصلی خود برسانیم و امسال حداقل یک جام بگیریم و بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

 

او در مورد اتحاد بین مدیران، پیشکسوتان و هواداران گفت: مدیران با این شکل جمع شدیم تا از مشکلات با خبر شویم و اگر نظری داریم به مدیریت منتقل کنیم و انتظار داریم در گروه پیشکسوتان اگر چند دستگی هست آنها هم با هم جلسه بگذارند و متحد شوند. مخصوصا این بحث در هواداران هم خیلی مهم است و آنها باید یک پارچه پشت تیم باشند و فرقی نکند چه کسی مدیرعامل است و آن کسی که امروز مدیرعامل است را باید کمک دهیم. امروز همه باید کمک حال آقای آجورلو باشند تا استقلال به ساحل امن برسد.

 

فتح الله زاده ادامه داد: من تکلیفم مشخص است چه در استقلال مسئول باشم که کار می‌کنم و اگر نباشم هوادار هستم و روی سکوها می‌نشینم و تیم را تشویق می‌کنم. بنابراین ما استقلال را برای مقام و مرتبه‌اش انتخاب نکردیم و استقلال علاقه شخصی و قلبی بنده است و هرکس از من کمک بخواهد من دریغ نخواهم کرد.

 

او در خصوص اینکه خرید خارجی جدید آبی‌ها می‌تواند بمب این تیم لقب بگیرد یا خیر گفت: من بازی‌های فرانسه را پی‌گیری نمی‌کنم و نمی‌دانم سطح بازی یامگا، خرید جدید استقلال، در چه حد است و باید بازی‌هایش را ببینم و دو، سه بازی که بگذرد اظهار نظر خواهم کرد.

 

مدیرعامل سابق استقلال در مورد بحث‌هایی که در مورد خصوصی سازی مطرح است عنوان کرد: خصوصی سازی به شکلی که دوستان گفته بودند غلط است یعنی شما می‌خواهید بیست درصد سهام را بفروشید و آن پول به استقلال نمی‌رسید و وزارت ورزش برای خودش برمی‌دارد. پس استقلال ضرر می‌کند و ضمن اینکه با فروش بیست درصد بازهم وزارت می‌خواهد مدیرعامل و هیئت مدیره انتخاب بکند و باز این سودی به حال باشگاه ندارد و استقلال را به نابودی می‌کشاند. ما با خصوصی سازی‌ای که صد در صد سهام را واگذار کنند به هوادار، پیشکسوت و خریدار موافقم. اگر نمی‌توانند این کار را بکنند پنج ساله پیمان مدیریت ببندند و اگر خوب کار کرد پنج سال دیگر تمدید کنند و اگر نکرد به کس دیگری بدهند. با این وضع هم کل سهام دست دولت می‌ماند و هم باشگاه با یک مدیریت خصوصی و صاحب نظر طرف می‌شود و کارش را ادامه می‌دهد.

 

او در پایان در خصوص کمپ تمرینی آبی‌ها گفت: استقلال زمین دارد و زمان آقای قلعه نویی هم در آن زمین تمرین می‌کردیم. دوستان بی توجهی کردند و زمین خود را ول کرده و مستاجر شده‌اند. ولی با دیدگاهی که آقای آجورلو دارند آنجا را رفتند دیدند و دستور دادند کارهایش انجام شود. انشاالله وقتی آن زمین آماده شود استقلال به خانه خودش برمی‌گردد و مطمئن باشید تیمی که در خانه خودش تمرین کند نوید قهرمانی هم خواهد داشت.

دیدگاه‌ها