کد خبر : 1785965 | 24 مهر 1400 ساعت 20:48 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: بازی فردا رقابت بین من و آلگری نیست

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، تمجید ویژه ای از همتای خود در یوونتوس یعنی ماسیمیلیانو آلگری انجام داد.

مورینیو: بازی فردا رقابت بین من و آلگری نیست

به گزارش "ورزش سه"، رم فردا شب در یکی از حساس ترین بازی های هفته هشتم سری آ مهمان یوونتوس خواهد بود. شاگردان ژوزه مورینیو از هفت مسابقه قبلی خود 5 پیروزی و 2 شکست کسب کرده اند و در سمت مقابل بیانکونری با وجود شروع ناامیدکننده، اخیراً فرم مطلوبی پیدا کرده است.

 

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل یوونتوس درباره تقابل با ماسیمیلیانو آلگری گفت: "این نبرد بین من و مکس نیست بلکه بین رم و یووه است. در واقع من در مقابل مکس حضور ندارم. خوشحالم که قبل از بازی به او سلام می کنم و فقط و فقط احترام وجود دارد. ما در بسیاری از کنفرانس‌های خبری یکدیگر را دیده ایم. دوستی نزدیکی بین ما وجود ندارد اما من مکس را به عنوان یک انسان دوست دارم و رابطه خوبی با یکدیگر داریم.
دیدن او بسیار خوشحال کننده خواهد بود و خوشحالم که او به سر کار بازگشته است. یک مربی مانند او نمی تواند زمان زیادی را در تعطیلات بگذراند."

 

 

1654662

 

 

وضعیت تامی آبراهام: "فردا خواهیم دید که تامی بازی می کند یا نه. او امروز تمرینات زیادی انجام نداد اما با تیم سفر خواهد کرد. فردا تصمیم خواهیم گرفت که آیا او از ابتدا در ترکیب قرار می گیرد، آیا روی نیمکت یا روی سکوها خواهد بود اما هر روز بهتر می شود. اگر تامی نتواند بازی کند، ما دو بازیکن آماده بازی داریم و مشکلی وجود ندارد. "

 

اختلاف قبلی با دانیله اورساتو، داور مسابقه فردا: "من به گذشته اهمیت نمی دهم. بسیاری اوقات، حتی علاقه ای به این مسئله ندارم و به همه اعتماد دارم.  من از این اصل شروع می کنم که همه خوب هستند. در این مورد، او مردی با تجربه است و من خوشحالم.  بعد از بازی ها گاهی اوقات آنها اشتباه می کنند و من خوشحال نیستم. انتقادات مطرح می شود که طبیعی است. نقطه شروع همیشه این است که من از داور قبل از بازی راضی هستم و فردا نیز فرقی نخواهد داشت."

 

 

1654665

دیدگاه‌ها