کد خبر : 1786012 | 25 مهر 1400 ساعت 00:41 | 47.9K بازدید | 53 دیدگاه

نیروی تازه‌ای که به کمک تیم یحیی نیامد؛

حاصل 5 تعویض پرسپولیس؛ یک کارت زرد و دیگر هیچ!

سرمربی پرسپولیس سعی کرد تا از داشته‌های خود روی نیمکت استفاده حداکثری را ببرد اما بازیکنان تعویضی در بازگرداندن نتیجه نیز ناکام بودند.

حاصل 5 تعویض پرسپولیس؛ یک کارت زرد و دیگر هیچ!

به گزارش "ورزش سه" مصاف پرسپولیس و الهلال عربستان در شرایطی با برتری 3 گله سعودی‌ها به پایان رسید که یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت برای تغییر نتیجه بازی متوسل به نیروی تازه بازیکنان ذخیره شد و از ظرفیت تعویض به صورت حداکثری استفاده کرد اما مهره‌های جانشینی که از سوی یحیی به میدان فرستاده شدند، نتوانسته نقش مهمی را در میدان مسابقه ایفا کنند و گره بازی را به سود پرسپولیس باز کنند.

 

نخستین تعویض گل‌محمدی، بین دو نیمه انجام شد؛ جایی که سرخ‌پوشان یک گل از الهلال عقب بودند و با توجه به چند خطای متوالی رضا اسدی و تک اخطاری که او داشت، یحیی تصمیم گرفت تا ریسک نکند و هافبک دفاعی تیمش را بیرون کشید و احسان پهلوان که رو به جلو فوتبال بازی می‌کند را به میدان فرستاد تا شاید بتواند با تغییر هارمونی خط میانی پرسپولیس، شرایط را برای سرخ‌پوشان تغییر دهد.

 

دومین تعویض تهاجمی یحیی در شرایطی انجام شد که پرسپولیس گل دوم را هم دریافت کرده بود و سرمربی سرخ‌پوشان تصمیم گرفت تا وحید امیری که در فاصله 9 روز در لباس ملی و باشگاهی سه بازی را انجام داده بود تعویض کند و مهدی عبدی را به میدان بفرستد؛ دقایقی بعد برای جان‌بخشیدن به کانال راست دفاعی، سیامک نعمتی جای خود را به مهدی شیری داد.

 

اما هیچکدام از این تعویض‌ها نتوانستند مثمرثمر باشند و اختلاف را به حداقل برسانند؛ یحیی گل‌محمدی با این‌حال تصمیم گرفت تا از سهمیه پنج تعویض خود استفاده کند و در دقیقه 78 دو تعویض همزمان انجام داد و محمد شریفی و حامد پاکدل را به جای مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر به بازی فرستاد.

 

اما این دو عنصر جوان و تازه‌نفس هم نتوانستند در شرایطی که تیمشان سه گل از حریف سعودی عقب افتاده بود، نقش مهمی را در ترکیب پرسپولیس ایفا کنند و شریفی دو دقیقه بعد از آن‌که به میدان آمد، از سوی داور ژاپنی اخطار هم دریافت کرد تا پنج تعویض سرمربی باتجربه پرسپولیس ماحصلی برای سرخ‌پوشان نداشته باشد و بازیکنان جایگزین نتوانستند شرایط بازی را به سود خود تغییر دهند.

دیدگاه‌ها