کد خبر : 1786126 | 25 مهر 1400 ساعت 17:21 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

نامی نو پس از بسکتبال، به سراغ انصراف از فوتسال رفت!

قهرمان لیگ پانزدهم فوتسال زنان منحل شد

تیم فوتسال زنان نامی نو اصفهان در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر حضور نخواهد داشت و مالکان این باشگاه تمایلی به تیمداری در این عرصه ندارند.

به گزارش "ورزش سه" 7 آبان، جدیدترین زمان اعلام شده از سوی سازمان لیگ برای آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان ایران است با این‌حال و در شرایطی که بیش از یک ماه از قرعه‌کشی رقابت‌ها با حضور 16 تیم می‌گذرد، هنوز به صورت مشخص و دقیق تکلیف تیم‌های شرکت‌کننده در فصل جدید رقابت‌ها مشخص نیست.

 

اولین تیمی که عدم حضور آن در فصل جدید لیگ برتر فوتسال زنان محرز شده -هر چند که هنوز نامه‌نگاری در این زمینه صورت نپذیرفته و رسماً انحلال انجام نشده- تیم فوتسال زنان نامی‌نو اصفهان است؛ مدیران باشگاه اصفهانی که حدود دو ماه قبل خبر از انحلال تیم بسکتبال زنان خود دادند، حالا گویا دیگر تمایلی به تیمداری در عرصه فوتسال زنان هم ندارند.

 

 

1655033

 

 

نامی‌نویی‌ها در بازار نقل و انتقالات هیچ فعالیت نداشته و مهره‌های خود را صرفاً از دست داده‌اند؛ این تیم که از اواسط لیگ چهاردهم و با خرید امتیاز سپیدرود تهران در لیگ برتر فوتسال زنان شرکت کرد، در پایان همان فصل موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ شد اما در دو فصل گذشته لیگ برتر فوتسال زنان به توفیق خاصی نرسیده و پایان کار در رتبه پنجم، ماحصل کار زردپوشان نامی‌نو در دو فصل اخیر بوده است.

 

این تیم براساس قرعه‌کشی انجام شده در گروه اول مرحله مقدماتی فصل جدید لیگ برتر فوتسال زنان با تیم‌های پالایش نفت آبادان،‌ چیپس کامل مشهد، مس کرمان، هیات فوتبال رودان، پویندگان صنعت فجر شیراز، فرهان ملارد و بوتا پارس ایرانیان همگروه شده بود؛ اما با توجه به انحلال تیم فوتسال زنان نامی‌نو اصفهان، این گروه با حضور هفت تیم مسابقات آن پیگیری خواهد شد.

دیدگاه‌ها