کد خبر : 1786145 | 25 مهر 1400 ساعت 18:35 | 32.3K بازدید | 20 دیدگاه

پاسخ مجری النصری به کری هواداران الهلال

یکی از مجریان معروف عربستانی، به کری شب گذشته هواداران الهلال پاسخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دو تیم پرطرفدار پایتخت عربستان، دیدارهای خود در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی های قاطع پشت سر گذاشتند. ابتدا النصر در استادیوم مرسول بارک با نتیجه 5 بر یک از سد الوحده گذشت و سپس الهلال با 3 گل پرسپولیس را شکست داد و اکنون دو تیم باید در دیدار نیمه نهایی به مصاف هم بروند.

 

پس از پیروزی الهلال مقابل نماینده ایران، هواداران این تیم در راهروهای استادیوم فیصل بن فهد برای رقیب دیرینه و همشهری خود کری خواندند. الهلالی ها با شعارهای "النصر را بیاورید"، از آمادگی بالای خود برای تقابل با این تیم خبر دادند و خواستار برگزاری این دیدار در اسرع وقت شدند.

 

 

 

1655066

 

 

پس از این کری خوانی ها، عبدالعزیز عطیة یکی از مجری های معروف عربستانی در برنامه "الدیربی شو" با پوشیدن پیراهن النصر،  چندین بار کلمه عربی "هاتو الهلالی هاتوه" را به کار برد. او در واقع به کری خوانی های هواداران الهلال پاسخ داد و با گفتن جملات "الهلال را بیاورید" از آمادگی بالای النصر برای برگزاری دربی بزرگ ریاض خبر داد.

 

این مجری در این برنامه با کری خواندن برای هواداران رقیب گفت که طعم پیروزی بر الهلال، از غلبه بر تیم های ایرانی شیرین تر است و خواستار برگزاری هر چه سریعتر این دیدار شد.

 

 

1655065

 

 

النصر و الهلال که دو تیم پایتخت نشین عربستان هستند، سالهاست که رقابت و کری زیادی با یکدیگر داشته و در این سالها، هواداران الهلال با پشتوانه 3 قهرمانی آسیا، برای رقیب خود کری خوانده اند. اکنون النصر در بهترین شرایط ممکن برای تصاحب نخستین عنوان قهرمانی خود در آسیا قرار دارد و هواداران این تیم امیدوارند با غلبه بر الهلال، ضمن کسب اولین جام آسیایی، پاسخ محکمی به سالها کری خوانی رقیب بدهند.

دیدگاه‌ها