کد خبر : 1786177 | 25 مهر 1400 ساعت 20:50 | 36K بازدید | 29 دیدگاه

پل مک گراث:

یونایتد با رونالدو قهرمان خواهد شد

پل مک گراث، اسطوره منچستریونایتد معتقد است این تیم می تواند با کریستیانو رونالدو قهرمان جام های مهم این فصل شود.

یونایتد با رونالدو قهرمان خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، شرایط منچستریونایتد از زمان خرید کریستیانو رونالدو تغییری نکرده و حتی شاید بدتر هم شده است. شیاطن سرخ دیروز با ارائه نمایشی پرانتقاد با نتیجه 2-4 مغلوب لسترسیتی شدند تا این تیم پرستاره در رده پنجم جدول لیگ برتر قرار بگیرد. اما پل مک گراث، ستاره سابق منچستریونایتد معتقد است با وجود ستاره بزرگی مانند کریستیانو رونالدو، این تیم در ادامه فصل از نامزدهای کسب عناوین قهرمانی در رقابت های معتبر خواهد بود.

 

1654627

 

پل مک گراث گفت: "رونالدو در این فصل گل های زیادی برای یونایتد خواهد زد و باعث فروش پیراهن های فراوانی خواهد شد. اما سوال اینجاست که آیا حضور رونالدو در قهرمانی در لیگ برتر یا لیگ قهرمانان به منچستریونایتد کمک می کند یا خیر. اگر جذب رونالدو به عنوان یکی از بزرگ ترین بازیکنان تاریخ فوتبال چنین نتیجه ای به همراه نداشته باشد، احتمالا خریدی بیهوده به نظر می رسد.

 

رونالو می تواند در ادامه فصل گل های فراوانی به ثمر برساند و انتقال او از نظر اقتصادی نیز به سود باشگاه است، اما نکته مهم کمک به منچستریونایتد برای کسب چام های معتبر است. البته من برای یونایتد و رونالدو در راه کسب یک جام در این فصل بخت مناسبی قائل هستم. در واقع در اختیار داشتن نابغه ای مانند کریستیانو رونالدو در ترکیب منچستریونایتد، این تیم را وادار می کند تا در فصل جاری برای کسب عناوین قهرمانی مبارزه کند."

 

دیدگاه‌ها