کد خبر : 1786240 | 26 مهر 1400 ساعت 10:05 | 25.9K بازدید | 3 دیدگاه

حمله عجیب لژیونر عراق به دیک ادووکات

جاستین میرام بازیکن لژیونر عراقی با حمله به دیک ادووکات، از حضور در بازی های ملی نیز خداحافظی کرد.

حمله عجیب لژیونر عراق به دیک ادووکات

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال عراق وضعیت خوبی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر ندارد. آنها از 4 بازی خود 3 تساوی کسب کرده اند و مقابل ایران نیز با 3 گل مغلوب شدند و این مسئله منجر به بروز انتقادات زیادی از عملکرد بازیکنان تیم ملی این کشور شد.

 

جاستین میرام بازیکن دو ملیتی است که در مرحله نخست اردوی تیم ملی عراق، توسط دیک ادووکات سرمربی هلندی عراقی ها دعوت شد. میرام که در شلبی تاون شیپ از ایالت میشیگان آمریکا متولد شده دارای والدینی عراقی است و به همین دلیل تصمیم گرفت برای کشور زادگاهش به میدان برود.

 

این بازیکن 32 ساله که توانایی بازی در پست وینگر چپ و خط حمله را دارد، برای تیم فوتبال رئال سالت لیگ آمریکا که در لیگ MLS حضور دارد توپ می زند که به دلیل آنچه که سطح کیفی پایین و عملکرد ضعیف فنی در دو دیدار نخست برابر کره جنوبی و ایران و عدم رضایت ادووکات از آمادگی او اعلام شده بود، در اردوی بعدی برای دیدارهای سوم و چهارم عراق دعوت نشد.

 

1655271

 

شب گذشته این بازیکن در اظهاراتی به شدت از عملکرد دیک ادووکات انتقاد کرد. این بازیکن در گفتگو با برنامه هت تریک گفت: صادقانه بگویم، این مربی لیاقت هدایت تیم ملی را ندارد. او به مانند ما بازیکنان برای عراق زحمت نمی کشد. من علاقه زیادی به شخصیت مربیان سابق پیدا کردم، در حالی که ادوکات برای تیم ملی عراق جانش را نمی گذارد. این نظر من است و من مسئول آن هستم.  تمام مربیانی که با من کار کرده اند، 10 برابر بهتر از ادووکات بوده اند. سطح او در تیم ملی عراق بسیار پایین است.

 

او با اشاره به درگیری هایی که میان بازیکنان لژیونر و بازیکنان محلی رخ داده گفت: نام بردن از افرادی که در این درگیری ها بودند، در شخصیت من نیست اما شرایط برای بازیکنان لژیونر و محلی یکسان نبود. به طور مثال اگر یکی از بازیکنان حاضر در خارج از کشور دیر به تمرینات می رسید، اتفاقات وحشتناکی رخ می داد اما اگر یک بازیکن محلی این کار را انجام می داد، اتفاقی رخ نمی داد. اختلافات و فاصله روابط بین بازیکنان خارج از کشور و محلی زیاد بود.

 

میرام در پایان با اعلام بازنشستگی از بازی های ملی گفت: من با ناراحتی و درد می گویم که تصمیم گرفتم از بازی های ملی خداحافظی کرده و اعلام بازنشستگی کنم.  بله، تصمیم من در این لحظه قطعی است. از حمایت مردم عراق و همچنین تمام مربیانی که بر تمرینات من نظارت داشتند تشکر می کنم. من افتخار می کنم که 7 سال نماینده عراق بودم و آن را بر تیم ملی آمریکا ترجیح دادم.  شاید در آینده شرایط تغییر کند، هیچ کس نمی داند چه اتفاقی می افتد اما من این را در یک لحظه غمگین می گویم، داستان من با تیم عراق به پایان رسیده است.

دیدگاه‌ها