کد خبر : 1786258 | 26 مهر 1400 ساعت 11:21 | 18.1K بازدید | 20 دیدگاه

به نظر من یک تیم شرقی قهرمان آسیا می‌شود 

فاطمی: همه پرسپولیسی ها جلوی الهلال بد بودند

فراز فاطمی پیشکسوت و مربی فوتبال که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد از نقاط ضعف پرسپولیس می‌گوید و معتقد است در حق سرخ‌ها اجحاف شده.

فاطمی: همه پرسپولیسی ها جلوی الهلال بد بودند 

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس شنبه شب در ریاض با سه گل از الهلال شکست خورد. در مورد این باخت و دلایلش پیشکسوت‌های زیادی اظهار نظر کردند و ما این بار سراغ فراز فاطمی رفتیم. فاطمی مهاجم اسبق استقلال و پرسپولیس که در قهرمانی رویایی سرخ‌ها در سال ۸۷ در این تیم حضور داشت در ابتدا راجع به بازی پرسپولیس با الهلال گفت: بازی بد موقعی بود هر تیمی در یک زمانی می‌تواند شرایط ایده آل خودش را نداشته باشد و متاسفانه پرسپولیس در بد شرایطی به این مسئله برخورد و واقعا از آن پرسپولیسی که در این مدت گذشته بازی‌های خیلی ایده آل و هماهنگی انجام می‌داد خبری نبود و توقعات برآورده نشد. نمی‌شود که یک تیم همیشه بتواند ایده آل باشد. من نمی‌دانم مشکل چه بود اما پرسپولیس از نظر بدنی و ذهنی آمادگی نداشت.

 

او اعتقاد دارد گاهی روز ایده‌آل یک تیم نیست و در این خصوص گفت: پرسپولیس در این هفته‌ها و مدت گذشته همیشه تیمی بود که فوتبال خوبی ارائه می‌داد و توقع نمی‌رفت که به این صورت بازی کنند. بعضی اوقات در فوتبال شرایط ایده آل پیش نمی‌رود. اما در روزی که شرایط خوب نیست هم تیم می‌تواند گل نخورد، نیمه را بگذراند و کم کم خوب شود اما پرسپولیس گل خورد و شرایط و هارمونی تیم بهم ریخت.


فاطمی در خصوص بازی نه چندان مطلوب رضا اسدی گفت: رضا اسدی بازیکن خوبی است ولی مقداری زمان می‌برد تا جا بیفتد. استقلال و پرسپولیس تیم‌های بزرگی هستند و بازیکنانی که جذب این تیم‌ها می‌شوند مقداری زمان می‌برد تا بتوانند در تیم جا بیفتند و چند هفته‌ای طول می‌کشد. دو ماهی که تمرین کردند کافی نیست و باید در شرایط مسابقه رسمی بازیکن با تیمش هماهنگ شود.

 

1654951


او در مورد جو وحشتناک ورزشگاه ریاض می‌گوید: در حق پرسپولیس اجحاف شده بود. واقعا اگر قرار بود تک بازی باشد باید بازی در یک زمین بی طرف انجام می‌شد. مخصوصا با توجه به اینکه ورزشگاه پر از تماشاگر بود و پروتکل‌ها را رعایت نکرده بودند و باید مقداری فاصله گذاری رعایت می‌شد! بعضی تماشاگران ماسک داشتند و می‌توان گفت شاید گزارش اشتباه به AFC داده بودند و شرایط کرونایی هنوز آنچنان عادی نشده بود. 

 

فاطمی در مورد خط دفاع پرسپولیس و موقعیت‌های آل کثیر افزود: در سالیان گذشته، همیشه نقطه عطف پرسپولیس خط دفاعش بود اما در این بازی به نظر من نمره خوبی نگرفتند. وقتی یک تیم سرحال نیست این اتفاق برای همه پست‌ها می‌افتد و پرسپولیس در خط دفاعی مشکل داشت.  در این بازی آل کثیر دو موقعیت داشت اما کلا تیم شرایط خوبی نداشت و خوب تغذیه نشده بود؛ چه در پرسینگ و چه در خلق موقعیت موفق نبودند. کلا همه خوب نبودند و روز پرسپولیس نبود. 

 

مهاجم سابق سرخابی‌ها در مورد الهلال نیز گفت: نسبت به بازی با استقلال تیم‌شان تقویت شده بود و این نشان می‌دهد برای آن‌ها چقدر بازی‌های آسیایی مهم است. در مقابل استقلال خوب بودند اما به این اندازه قدرتمند نبودند.  ولی پیش بینی من این است که از شرق آسیا قهرمان خواهیم داشت.

 

او در پایان در خصوص پیش‌بینی‌اش از لیگ پیش رو گفت: استقلال، پرسپولیس و سپاهان تیم‌هایی هستند که فکر می‌کنم شانس قهرمانی آن‌ها بیشتر است. پرسپولیس نیز صد درصد می‌تواند خودش را جمع کند چرا که پنج سال قهرمان لیگ شده است. قطعا به زودی به شرایط آرمانی باز می‌گردد.

دیدگاه‌ها