کد خبر : 1786344 | 26 مهر 1400 ساعت 19:26 | 21.5K بازدید | 2 دیدگاه

چرا آنتونیو کونته پیشنهاد نیوکاسل را قبول نمی‌کند؟

سان مدعی شد آنتونیو کونته به برخی دلایل هدایت نیوکاسل را قبول نخواهد کرد.

چرا آنتونیو کونته پیشنهاد نیوکاسل را قبول نمی‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه کنسرسیومی به رهبری عربستان سعودی با 300 میلیون پوند باشگاه نیوکاسل را خریداری کرد، شایعات درباره نیمکت این تیم افزایش یافته و گفته می شود هیئت مدیره جدید باشگاه که در راس آنها خانم آماندا استیولی قرار دارد به دنبال پیدا کردن مناسب ترین جایگزین برای استیو بروس هستند.

 

 

1652057

 

 

در بین تمام شایعاتی که مطرح شده به نظر می‌رسد که آنتونیو کونته یکی از جدی ترین گزینه های هدایت نیوکاسل محسوب می شود. رزومه این سرمربی ایتالیایی کاملاً مشخص است چراکه او در باشگاه هایی نظیر یوونتوس، چلسی و اینتر موفقیت های قابل توجهی به دست آورده است.

 

از طرف دیگر با توجه به قدرت نیوکاسل به لحاظ مالی، این باشگاه می تواند خواسته های نقل و انتقالاتی آنتونیو کونته را به شکل کامل رفع و رجوع کند؛ موضوعی که برای این سرمربی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در واقع همین مسئله سبب شد که او بعد از یک فصل موفق از اینتر جدا شود.

 

 

1628871

 

 

اما سان در گزارشی مدعی شده که آنتونیو کونته پیشنهاد سرمربیگری نیوکاسل را رد خواهد کرد زیرا همانطور که اخیراً نیز گفته شد او به دنبال حضور روی نیمکت تیمی است که برای قهرمانی می‌جنگد، در حالیکه نیوکاسل در حال حاضر در قعر جدول قرار دارد و هر مربی که به این تیم می آید باید پروژه ای بلند مدت را برای موفقیت آن ها برنامه ریزی کرده و به مقطع کنونی فکر نکند.

دیدگاه‌ها