کد خبر : 1786477 | 27 مهر 1400 ساعت 13:49 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

دلیخت به دیدار برابر زنیت می‌رسد

ماتیس دلیخت، مدافع یوونتوس، در تلاش است تا برای حضور در دیدار این هفته لیگ قهرمانان مقابل زنیت سن پترزبورگ آماده شود.

دلیخت به دیدار برابر زنیت می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، دلیخت نتوانست در دیدار این هفته یوونتوس در رقابت‌های لیگ ایتالیا که با پیروزی 0-1 برابر رم به پایان رسید حاضر شود اما کالچومرکاتو خبر داده که او امروز به همراه سایر بازیکنان بیانکونری در تمرینات شرکت کرده است.

یوونتوس فردا باید در سومین بازی از مرحله گروهی فصل جاری لیگ قهرمانان برابر زنیت سن پترزبورگ قرار بگیرد و این مدافع هلندی روز گذشته آخرین آزمایش‌ها را برای تعیین شرایطش انجام داد.

اسکن‌های انجام شده در مرکز پزشکی یوونتوس نشان داد که او هیچ مصدومیت جدی ندارد و به همین دلیل دلیخت توانست امروز به همراه سایر هم‌تیمی‌هایش تمرین کند.

این بازیکن 22 ساله که 31 بازی ملی با پیراهن تیم ملی هلند نیز در کارنامه دارد از زمان پیوستن به یوونتوس در پنجره نقل و انتقالاتی سال 2019 تا به حال 83 بازی برای این تیم در تمامی رقابت‌ها انجام داده است.

 

1599475

 

او در جریان دو پیروزی برابر مالمو و چلسی در لیگ قهرمانان در ترکیب یووه حضور داشت و این فصل شش بازی نیز در رقابت‌های سری A انجام داده است. او همچنین موفق شد گل پیروزی بخش تیمش در جریان برد 2-3 برابر اسپتزیا در ماه سپتامبر را به ثمر برساند.

یوونتوس پس از آغاز ضعیفی که در ابتدای فصل داشت، موفق شده در چند هفته اخیر شرایطش را به طرز قابل توجهی بهبود ببخشد. این تیم روند شکست ناپذیری خود را حالا به هفت بازی رسانده و تا به حال در لیگ قهرمانان گلی را از حریفانش دریافت نکرده است. آنها در حال حاضر با شش امتیاز از دو بازی در صدر جدول گروه اچ قرار دارند و چلسی پس از آنها با سه امتیاز از همین تعداد بازی دوم است.

دیدگاه‌ها