کد خبر : 1786539 | 27 مهر 1400 ساعت 19:02 | 31.8K بازدید | 4 دیدگاه

حواشی مائوریتو تمامی ندارد؛

تصمیم جدید ایکاردی؛ فسخ با PSG برای تهدید واندا

مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن خواهان فسخ قرارداد با این تیم شده است.

تصمیم جدید ایکاردی؛ فسخ با PSG برای تهدید واندا

به گزارش "ورزش سه"، زندگی پرحاشیه و عجیب مائورو ایکاردی ادامه داشته و به وضوح روی سطح فوتبال این بازیکن نیز تاثیرگذار بوده است. همین 48 ساعت قبل بود که اخباری بر مبنی بر خیانت مائورو ایکاردی به واندا نارا و تمایل همسر مائوریتو به جدایی منتشر شد. در ادامه ایکاردی تمرینات پاری سن ژرمن را رها کرده و برای دلجویی از همسر خود راهی میلان شده بود. در حالیکه به نظر می رسید آشتی در راه است، واندا نارا تصویر از دست خود بدون حلقه منتشر کرده و فاش داشت اینگونه راحت تر است.

 

1606381

 

اما مائورو ایکاردی که حالا متوجه شده شرایط مصالحه وحود ندارد، از باشگاه پاری سن ژرمن خواستار فسخ قرارداد شده و قصد دارد با پرداخت جریمه از این تیم جدا شود. جالب اینجاست مائورو ایکاردی سالانه مبلغ هنگفت 12 میلیون یورو از این تیم متمول فرانسوی دستمزد دریافت کرده و تا سال 2024 هم با پاری سن ژرمن قرارداد دارد.

 

البته این فسخ قرارداد برای واندا نارا نیز هزینه مالی هنگفتی خواهد داشت، زیرا نام او به عنوان مدیر برنامه که در انتهای قرارداد ایکاردی دیده می شود. در واقع به نظر می رسد این بازیکن آرژانتینی قصد دارد از این طریق همسر خود را تهدید کرده و او را مجاب به بازگشت به زندگی بکند. در صورت مهاجرت دوباره واندا نارا به میلان، مائورو ایکاردی نیز قصد دارد قرارداد خود را با پاری سن ژرمن فسخ کرده و به تیمی در شهر میلان یا حداقل لیگ ایتالیا ملحق شود تا در کنار فرزندان خود از واندا نارا باشد.

دیدگاه‌ها