کد خبر : 1786727 | 28 مهر 1400 ساعت 13:48 | 15.4K بازدید | 4 دیدگاه

مارکینیوش:

شاید نیمار 4 سال بعد در بالاترین سطح بازی نکند

مارکینیوش، بازیکن پاری سن ژرمن، به دفاع از اظهارات نیمار درباره شرایط روحی خود برای بازی در جام جهانی 2022 پرداخت.

شاید نیمار 4 سال بعد در بالاترین سطح بازی نکند

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل نیمار مدعی شده بود که شاید جام جهانی 2022 قطر آخرین جام جهانی او باشد چون نمی‌داند که شرایط روحی لازم برای بازی در این سطح در چهار سال پس از آن را نیز خواهد داشت یا خیر.

مطرح کردن چنین اظهاراتی واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت. این در حالی است که او پیش از این در جام جهانی 2014 برزیل و 2018 روسیه نیز به میدان رفته و امیدوار است که بتواند سال آینده با تیم ملی کشورش به رویای قهرمانی در جهان جامه عمل بپوشاند.

مارکینیوش در دفاع از هم تیمی‌اش در رده ملی و باشگاهی به تی ان تی اسپورت گفت:« مردم خیلی حرف می‌زنند، آنها برداشت‌های اشتباه بسیاری دارند. آنها نمی‌دانند که شرایط پس از جام جهانی 2022 چطور خواهد بود. آنها نمی‌دانند که آیا او می‌تواند فشار بازی در بالاترین سطح را برای چهار سال دیگر تحمل کند یا خیر. تمرکز نیمار روی بازی است و امیدوارم که بتواند به بازی در این سطح ادامه دهد. من امیدوارم که او در جام جهانی بعدی نیز به زمین برود.»

 

1652723

 

تیاگو سیلوا نیز بازیکن دیگری بود که پیش از این حمایتش از نیمار را نشان داده و گفته بود:« اگر نیاز داری فرد قدرتمندی در کنارت باشد، باید بدانی که من همیشه آمادگی این کار را دارم. خانواده سیلوا دوستت دارند.»

یکی از شدیدترین اعتراضات در بین صحبت‌های مطرح شده از سوی ژروم روتن، بازیکن سابق پی اس جی، بود که در  این باره گفت:« نیمار وقتی آماده باشد بازیکنی فوق العاده است. مشکل این است که او در شرایط بدی است. و این بیانیه‌ای بسیار بد برای پاری سن ژرمن بود. او جسارت و اشتیاق کافی برای بازی ندارد. عشقی که او به برزیل دارد مشخص است و می‌خواهد قهرمان جام جهانی شود. آخرین شانس او در قطر خواهد بود.»

دیدگاه‌ها