کد خبر : 1786755 | 28 مهر 1400 ساعت 16:16 | 11.7K بازدید | 1 دیدگاه

سه تراکتوری سابق به دنبال شکست تراکتور!

گل‌گهر سیرجان با سه بازیکن سابق تراکتور مقابل این تیم قرار گرفته است.

سه تراکتوری سابق به دنبال شکست تراکتور!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در حالی از دقایقی قبل در نخستین مسابقه فصل جدید لیگ برتر در ورزشگاه سردار شهید سلیمانی از تیم تراکتور میزبانی می‌کند که در ترکیب ابتدایی خود سه بازیکن با سابقه حضور در تیم تبریزی را دارد.

 

محسن فروزان که سابقه سه سال حضور در دو مقطع متفاوت در تراکتور را داشته و نایب‌قهرمانی در لیگ برتر را همراه با این تیم تجربه کرده بود، پس از یک‌سال بازی در فولاد و کسب جام حذفی به گل‌گهر سیرجان رفته و امروز نخستین بازی خود برای باشگاه جدیدش را برابر سرخ‌پوشان تبریزی انجام می‌دهد که تا این لحظه یک واکنش خوب هم داشته است.

 

1642597

 

مسیح زاهدی، مدافع فصل گذشته مس رفسنجان نیز که سال خوبی در این تیم سپری کرد، سابقه بازی در تیم‌های تبریزی را دارد و مدتی هم در زمان سرمربیگری مصطفی دنیزلی راهی تراکتور شد امروز با پیراهن گل‌گهر سیرجان برابر تیم سابق خود قرار گرفته و انگیزه زیادی برای درخشش و کسب پیروزی دارد.

 

1652111

 

مهدی تیکدری، دیگر بازیکنی است که پس از دوران موفقیت‌آمیز در تراکتور تصمیم به جدایی از این باشگاه گرفت و امروز با یک لباس جدید برابر تیم سابق خود به میدان رفته و در دقیقه ۱۲ هم یک پاس گل به امین پورعلی داده است.

 

1647414

دیدگاه‌ها