کد خبر : 1786794 | 28 مهر 1400 ساعت 18:49 | 9.4K بازدید | 2 دیدگاه

یاس و عصبانیت اخباری در روز گلباران

فریاد محمد رضا اخباری دروازه بان تراکتور از دست مدافعان تیمش به هوا بلند شد؛ چرا که این سهل انگاری موجب شد تا مهاجمان گل گهر 4 بار در موقعیت گل قرار بگیرند.

یاس و عصبانیت اخباری در روز گلباران

به گزارش "ورزش سه"، گل های گل گهر در بازی با تراکتور با کار ترکیبی و تیمی به ثمر رسید و سرعت پاس بازیکنان این تیم به گونه ای بود که مدافعان تراکتور در مهار حملات گل گهر ناکام ماندند و این موجب شد تا محمد رضا اخباری چهار بار در این بازی تسلیم شود. او در صحنه هایی برای اینکه مدافعان تیمش را به خودش بیاورد فریاد کشید اما در جایی از حرکت ایستاد چرا که امید او برای بهبود عملکرد تیمش درفاز دفاعی و در نهایت جبران گل های خورده به یاس تبدیل شد و تصمیم گرفت روی توپ بنشیند و یک مسابقه بد را در ذهن مرور کند. 

 

اگر بخواهیم نتیجه بازی امروز تراکتور در برابر گل گهر را لحاظ نکنیم محمد رضا اخباری در فصل گذشته نمایش خوبی در ترکیب این تیم داشت. به خصوص در لیگ قهرمانان آسیا و حتی به همین بهانه به اردوی تیم ملی هم دعوت شد. به هر صورت فوتبال است و هزار و یک اتفاق غیر قابل پیش بینی. گاهی تیم مدافع هر چه تلاش می کند به نتیجه ای نمی رسد و تیم مهاجم از هر جایی می زند توپ وارد دروازه می شود. در این بازی فریادهای محمد رضا اخباری به روی مدافعان تیمش هم نتیجه ای ندارد. همان طور که تدابیر سرمربی تیم پیش از این بازی هم در زمین اجرایی نشد و در نهایت تراکتور یک روز بد را پشت سر گذاشت و با 4 گل شکست خورد. شکستی که به نظر می رسد سنگین ترین شکست تراکتور در شروع بازی های لیگ برتر بوده است. 

 


عکس ها:اسماعیل خورتن و سید حسین موسوی

 

1656202

دیدگاه‌ها