کد خبر : 1786811 | 28 مهر 1400 ساعت 19:43 | 35.8K بازدید | 10 دیدگاه

کیلیان امباپه این پیشنهاد PSG را قبول می کند؟

پاری سن ژرمن قصد دارد با پیشنهاد یک قرارداد کوتاه‌مدت کیلیان امباپه برای تمدید راضی کند.

کیلیان امباپه این پیشنهاد PSG را قبول می کند؟

به گزارش "ورزش سه"، تقریباً از ابتدا تا انتهای نقل و انتقالات تابستانی بود که شایعات زیادی در رابطه با انتقال احتمالی کیلیان امباپه به رئال مادرید به گوش رسید اما نهایتاً باشگاه پاری سن ژرمن راضی به جدایی ستاره فرانسوی نشد تا این بازیکن حداقل یک فصل دیگر در پارک دو پرنس ماندگار شود.

 

اما امباپه آخرین فصل حضور خود در پاری‌سن‌ژرمن را پشت سر می گذارد و در صورت عدم تمدید می تواند در ژانویه به شکل آزاد با هر تیم دیگری وارد مذاکره شود. همچنین او در مصاحبه چندی پیش خود تایید کرد که در تابستان درخواست خروج خود را به سران PSG ارائه داده بود. امباپه همچنین در این صحبت‌ها تاکید کرد که تنها به خاطر حضور در رئال مادرید خواهان ترکیب پاری‌سن ژرمن بوده است.

 

 

1651038

 

 

رفته رفته و با نزدیک شدن به ژانویه شایعات در مورد آینده ستاره فرانسوی نیز افزایش پیدا می‌کند. از طرف دیگر باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اصلاً دوست ندارد کیلیان امباپه را به شکل رایگان از دست بدهد و قطعاً در این مدت تلاش زیادی برای راضی کردن او به منظور تمدید قرارداد انجام خواهد داد. در همین راستا فرانس فوتبال گزارشی در این باره منتشر کرده و مدعی شده که PSG قصد دارد پیشنهاد تمدید قرارداد کوتاه‌مدت را به امباپه ارائه دهد و آنها بسیار امیدوار هستند که ستاره فرانسوی بالاخره این پیشنهاد را قبول کند.

 

دیدگاه‌ها