کد خبر : 1786899 | 29 مهر 1400 ساعت 09:27 | 29.8K بازدید | 14 دیدگاه

مگوایر: گل رونالدو؟ همه صحنه را دیدم، بی نقص بود

هری مگوایر، کاپیتان منچستر یونایتد، در باره گلزنی خودش و البته کریستیانو رونالدو در مسابقه شب گذشته برابر آتالانتا صحبت کرد.

مگوایر: گل رونالدو؟ همه صحنه را دیدم، بی نقص بود

به گزارش "ورزش سه"، حاصل کار منچستر یونایتد در دو بازی قبلی لیگ قهرمانان اروپا یک شکست برابر یانگ بویز و یک پیروزی مقابل ویارئال بود؛ موضوعی که باعث شده بود آنها به پیروزی در مسابقه شب گذشته شان برابر آتالانتا نیاز مبرمی داشته باشند؛ اتفاقی که نهایتاً رخ داد و شاگردان اوله گنار سولسشر با وجود دریافت دو گل در نیمه اول، در ادامه سه بار دروازه حریف را باز کردند و به یک پیروزی ارزشمند دست یافتند.

 

هری مگوایر، کاپیتان منچستر یونایتد و یکی از گلزنان این تیم در مسابقه دیشب، در پایان بازی گفت: "در نیمه اول بازی فرصت‌های قابل توجهی روی دروازه حریف خلق کردیم. از طرفی بین دو نیمه کاملاً آگاه بودیم که گل بعدی در تعیین سرنوشت بسیار تاثیرگذار خواهد بود که خوشبختانه در نیمه دوم به آن دست یافتیم و به طور کلی فکر می‌کنم که ما شایسته پیروزی بودیم.

 

 

1656408

 

 

من توانستم اولین گل خود در این فصل و کلاً اولین گل در لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر برسانم و بابت این موضوع بسیار خوشحال هستم. این اتفاقی غرورآفرین برای من و خانواده ام که روی سکوها حضور داشتند محسوب می شود."

 

هری مگوایر درباره گل کریستیانو رونالدو که پیروزی را برای شیاطین سرخ رقم زد نیز گفت: "وقتی این گل را به ثمر رساند من دقیقاً پشت سرش قرار داشتم و همه صحنه را دقیق تماشا کردم. پریدن او به روی هوا و در ادامه زمان بندی فوق العاده ای که برای زدن ضربه سر داشت بی نقص بود."

 

 

1656407

دیدگاه‌ها