کد خبر : 1786927 | 29 مهر 1400 ساعت 12:14 | 31.1K بازدید | 3 دیدگاه

8 میلیارد طلب مشهدی‌ها از سرخابی‌های پایتخت؛

یحیی و آجورلو می‌توانند پدیده را نجات بدهند!

پرداخت مطالبات باشگاه پدیده از سوی دو تیم پرطرفدار پایتخت می‌تواند بخش مهمی از مشکلات این باشگاه مشهدی را برطرف کند.

یحیی و آجورلو می‌توانند پدیده را نجات بدهند!

به گزارش "ورزش سه" در لیگ نوزدهم که یحیی گل‌محمدی از پدیده به پرسپولیس پیوست، قراردادی میان حسن انصاری‌فرد (مدیرعامل وقت پرسپولیس) و فرهاد حمیداوی (مدیرعامل وقت پدیده) به امضا رسید و بر مبنای این قرارداد، مبلغ رضایت‌نامه گل‌محمدی بابت جدایی از پدیده 6 میلیارد تومان تعیین شد.

 

این قرارداد در شرایطی منعقد شد که در آن بندی از سوی باشگاه مشهدی گنجانده شده بود که در صورت دیرکرد پرسپولیسی‌ها بایستی روزانه مبلغ 50 میلیون تومان به رقم رضایت‌نامه اضافه کنند؛ البته که بعدها گفته شد این مسئله از سوی سازمان بازرسی رد شده اما با این‌حال سرخ‌پوشان در پرداخت اصل پول رضایت‌نامه گل‌محمدی هم به باشگاه پدیده ناکام بودند.

 

با گذشت نزدیک به دو فصل از این انتقال به نظر می‌رسد هنوز هم تسویه حساب انجام نشده و هزینه رضایت‌نامه گل‌محمدی به باشگاه مشهدی پرداخت نشده است؛ از سوی دیگر در نقل و انتقالات تابستانی فصل جاری، امین قاسمی‌نژاد از پدیده به مقصد استقلال جدا شد.

 

قاسمی‌نژاد برای این جدایی 2 میلیارد تومان هزینه رضایت‌نامه‌اش را به صورت چکی پرداخت کرد اما چک‌های این بازیکن هنوز وصول نشده و باشگاه مشهدی به پول نرسیده است.

 

بدون‌تردید در روزهایی که پدیده در بحران مسائل مالی است، وصول 8 میلیارد مطالبات این باشگاه مشهدی از دو تیم پرطرفدار پایتخت می‌تواند عنابی‌پوشان را از بحران خارج کند و آن‌ها را به ساحل آرامش برساند، به شرطی که مدیران پدیده بتوانند با مدیران استقلال و پرسپولیس برای دریافت مطالبات خود به توافق برسند.

 

گفتنی است که پنجره نقل و انتقالاتی پدیده به دلیل شکایت استفان کوزین بسته شده و در صورت پرداخت حدود 2 میلیارد تومان به این مربی ایتالیایی، پنجره شهر خودرویی‌ها باز و آن‌ها می‌توانند از بازیکنان جدید خود استفاده کنند.

دیدگاه‌ها