کد خبر : 1787132 | 30 مهر 1400 ساعت 14:18 | 60.9K بازدید | 16 دیدگاه

ادعای یک برنامه تلویزیونی

3 شرط عجیب ایکاردی برای وندا؛ بر می‌گردم ولی.....

قهر وندا نارا با مائورو ایکاردی در روزهای اخیر حواشی زیادی برای ستاره آرژانتینی پی اس جی ایجاد کرده است.

3 شرط عجیب ایکاردی برای وندا؛ بر می‌گردم ولی.....

به گزارش "ورزش سه"، دوشنبه گذشته بود که وندا نارا فاش ساخت مائورو ایکاردی به وی خیانت کرده است.

پس از انتشار اخباری مبنی بر خیانت مائورو ایکاردی به واندا نارا و تمایل همسر مائوریتو به جدایی، او تمرینات پاری سن ژرمن را رها کرده و برای دلجویی از همسر خود راهی میلان شد.

 

 

1655018

 

 

در نهایت او توانست شرایط را بهبود ببخشد و به نظر دیگر بحث جدایی مطرح نیست. ایکاردی به همین دلیل در تمرینات پی اس جی غیبت داشته و بازی برابر لایپزیش را نیز از دست داد. در حالی که گفته می شود او دیشب به تمرینات پی اس جی برگشته و از هم تیمی هایش عذرخواهی کرده، بک برنامه تلویزیونی در آرژانتین ادعایی دیگر را مطرح کرد.

 

 

1654976

 

 

بر این اساس ایکاردی برای بازگشت به پی اس جی سه شرط مطرح کرده و اگر وندا آنها را قبول کند، حاضر است بار دیگر به فوتبال برگردد. در واقع وندا نه تنها همسر ایکاردی است که مدیر برنامه های او نیز محسوب می شود.

و اما سه شرط ایکاردی: هر دو صفحه اینستاگرام شان را ببندند. ابتدا نیز باید وندا تصویری با همه اعضای خانواده منتشر کرده و اعتراف کند که صلح و آشتی برقرار شده است.

دومین شرط اینکه وندا فعالیت های شغلی دیگر خود را کنار گذاشته و تنها به مدیریت برنامه های فوتبالی ایکاردی متمرکز شود. سومین شرط هم اینکه دیگر هرگز بدون ایکاردی از جت اختصاصی استفاده نکند.

 

بعید به نظر می رسد که وندا با این شروط موافقت کند به خصوص که بخش عمده درآمد او از صفحه اینستاگرام و نیز فعالیت های مدلینگ اوست.

دیدگاه‌ها